按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 6 月 6 日  星期一   晴天


>v<好開心呀,,  

今日一朝早同老公仔返學,,

好開心呀>v<"..第一次同老公仔返學炸,,

之後一直我都無講野..鬼叫我失左聲咩...我都想講野嫁,,

唉唉,,唔知幾時先可以同老公仔講到野呢>口<嗚嗚...

之後佢比左枝水我啦,,

我諗住好好保留呢枝水嫁嗎,,..唉唉__點知...

我唔見左呀,,留左係公園到呀>口<

唔制呀..,老公仔送比我既野都唔見左呀.,,

我明明邐住好好保留住佢嫁嗎,,點知我又蒙下蒙下甘,,好憎自己呀>口<

對唔住呀,,老公仔...

今日中文堂,,哇....help,,!!!!

個胃勁爆痛,,..唉__個時仲小測緊,,,,無計...出貓貓囉>口<"

唉,,無計啦..個時真係好辛苦嗎,,,嗚嗚...

成堂都痛過不停,,,..

之後小息即刻去食野,,,可能因為我成日唔食早餐先至會甘...

食完野之後好左好多啦,,,不詔都係仲有小小痛甘囉,,,以家無事lu...**

今日又係上堂落堂,,甘囉...但係把聲都係令到我極之辛苦...唉唉>口<"

放左學之後去打排球啦,,,..

之後老公仔黎左呀,,佢比完信我就走左喇...__"

唉唉,,完本我諗住叫佢留係到打波嫁,,點知我講得細聲得制,,佢聽唔到..之後走左..++

跟住家成仲要話我攞完信就咩咩甘喎,,,原來佢係唔知我把聲有事嫁=口="唉,,無奈..

之後玩下玩下,..6:15返左屋企lu,,...**

今日都係一樣,,好掛掛老公仔呀...希望平日可以多dd見到你啦,,>3<啜卜..]]"

發表時間:2005-06-06 10:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片