今日一朝早同老公仔返學,,
好開心呀>v<"..第一次同老公仔返學炸,,
之後一直我都無講野..鬼叫我失左聲咩...我都想講野嫁,,
唉唉,,唔知幾時先可以同老公仔講到野呢>口<嗚嗚...
之後佢比左枝水我啦,,
我諗住好好保留呢枝水嫁嗎,,..唉唉__點知...
我唔見左呀,,留左係公園到呀>口<
唔制呀..,老公仔送比我既野都唔見左呀.,,
我明明邐住好好保留住佢嫁嗎,,點知我又蒙下蒙下甘,,好憎自己呀>口<
對唔住呀,,老公仔...

今日中文堂,,哇....help,,!!!!
個胃勁爆痛,,..唉__個時仲小測緊,,,,無計...出貓貓囉>口<"
唉,,無計啦..個時真係好辛苦嗎,,,嗚嗚...
成堂都痛過不停,,,..
之後小息即刻去食野,,,可能因為我成日唔食早餐先至會甘...
食完野之後好左好多啦,,,不詔都係仲有小小痛甘囉,,,以家無事lu...**
今日又係上堂落堂,,甘囉...但係把聲都係令到我極之辛苦...唉唉>口<"
放左學之後去打排球啦,,,..
之後老公仔黎左呀,,佢比完信我就走左喇...__"
唉唉,,完本我諗住叫佢留係到打波嫁,,點知我講得細聲得制,,佢聽唔到..之後走左..++
跟住家成仲要話我攞完信就咩咩甘喎,,,原來佢係唔知我把聲有事嫁=口="唉,,無奈..
之後玩下玩下,..6:15返左屋企lu,,...**
今日都係一樣,,好掛掛老公仔呀...希望平日可以多dd見到你啦,,>3<啜卜..]]"
|