今日比慧德拉左出去問我做咩尋日唔返學,,..
慘喇,,..尋日我上學校揾人__點知比老師見到,,
cookie比老師拉左入去問話,,..我為有走人啦,,..唉~
之後慧德又以為我曠課,,..又話會打比家長,,..
打咪打囉__我驚你d咩野..]]"
何況我真係發燒,,..唔信咪算囉"
發燒就唔可以出街嫁咩??邊個話嫁,,..
咁都話我曠課,,..不過好彩__今日無比佢罰,,喔喔..
今日lunch比家成玩死我,,..又係到話咩”傑傑傑”,,..容忍係有個限度嫁__"
跟住我比左封信佢啦,,..之後比埋比傑個封佢,,叫佢幫我比傑....
咁佢又唔小心比人搶左,,睇左一兩句__”
之後又係到講講講,,..唉" 煩]]"
最慘既係,,..上1c課室打仗..慘囉,,
大叫,,"咩咩羅家怡係受保護動物..無人可以煆佢嫁"..咁樣講
咁樣,,..全f.1都會知嫁喇,,大鍋喇...
當我上返課室,,個個都同我講.."羅家怡你夠曬威啦.."
,,,哇__個時勁無奈,,當咩都無發生過,,嗚嗚++慘
完本我都係仲嬲成既,,..不過我心軟得制__原諒左佢=口=算佢好彩呢,,呵呵
由今日開始我會好鍚老公仔嫁喇,,..>3<"啜卜"
|