按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 6 月 3 日  星期五   晴天


又開心又嬲啵,,..呵呵  

今日比慧德拉左出去問我做咩尋日唔返學,,..

慘喇,,..尋日我上學校揾人__點知比老師見到,,

cookie比老師拉左入去問話,,..我為有走人啦,,..唉~

之後慧德又以為我曠課,,..又話會打比家長,,..

打咪打囉__我驚你d咩野..]]"

何況我真係發燒,,..唔信咪算囉"

發燒就唔可以出街嫁咩??邊個話嫁,,..

咁都話我曠課,,..不過好彩__今日無比佢罰,,喔喔..

今日lunch比家成玩死我,,..又係到話咩”傑傑傑”,,..容忍係有個限度嫁__"

跟住我比左封信佢啦,,..之後比埋比傑個封佢,,叫佢幫我比傑....

咁佢又唔小心比人搶左,,睇左一兩句__”

之後又係到講講講,,..唉" 煩]]"

最慘既係,,..上1c課室打仗..慘囉,,

大叫,,"咩咩羅家怡係受保護動物..無人可以煆佢嫁"..咁樣講

咁樣,,..全f.1都會知嫁喇,,大鍋喇...

當我上返課室,,個個都同我講.."羅家怡你夠曬威啦.."

,,,哇__個時勁無奈,,當咩都無發生過,,嗚嗚++慘

完本我都係仲嬲成既,,..不過我心軟得制__原諒左佢=口=算佢好彩呢,,呵呵

由今日開始我會好鍚老公仔嫁喇,,..>3<"啜卜"

發表時間:2005-06-03 10:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片