按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 24 日  星期二   晴天


因而心變..開心左  

今日第一堂係電腦..返到學校我係勁down!!

發夢..我真係好想喊嫁..因為一d唔開心事!!

視藝堂..仲死!!

所謂既考緊試..我唔識寫個隻字去問人∼又比老師鬧..呵∼0分!!

0分咪0分囉..視藝對我黎講無意義!!

個時比老師罰罰企..我真係好想喊囉!!

唔係因為老師罰我而想喊..因為個朝頭早..我真係好好好唔開心!!

小息之後中文..

中文堂我係勁爆開心..因為真係好攪笑!!

尋日中交小測..勁出貓.今日派返比我地..全班第一!!

我勁笑囉..冇溫書都第一名!!

但係講真..我唔會太開心囉!!我問心有愧..我好小做野問心有愧嫁!唉..算啦!下次唔好喇!!

之後社工..發夢啦!!

lunch傾聽日欣賞日d野..點樣整d野比慧德..傾左勁耐!!

我連食飯都要食快兩口..>.<"嗚嗚..算啦!!

成個lunch就冇左喇!!

音樂堂睇卡通聽歌..哈哈∼又幾好睇..唔錯!hehe..

英文堂..123就過左啦!!

放學又要留係課室傾聽日欣賞日d野..

傾傾傾..傾左成個鐘..4:30先放!!

不過我都要去買蛋糕囉!!

哈哈..去到間店唔你買蛋糕..係買包食既!!哈哈..

最後我地買左個蛋糕係朱古力既!!

我諗慧德一定會好鐘意啫^^hehe..

快d到聽日啦!!!kaka..

 

發表時間:2005-05-24 11:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片