今日第一堂係電腦..返到學校我係勁down!!
發夢..我真係好想喊嫁..因為一d唔開心事!!
視藝堂..仲死!!
所謂既考緊試..我唔識寫個隻字去問人∼又比老師鬧..呵∼0分!!
0分咪0分囉..視藝對我黎講無意義!!
個時比老師罰罰企..我真係好想喊囉!!
唔係因為老師罰我而想喊..因為個朝頭早..我真係好好好唔開心!!
小息之後中文..
中文堂我係勁爆開心..因為真係好攪笑!!
尋日中交小測..勁出貓.今日派返比我地..全班第一!!
我勁笑囉..冇溫書都第一名!!
但係講真..我唔會太開心囉!!我問心有愧..我好小做野問心有愧嫁!唉..算啦!下次唔好喇!!
之後社工..發夢啦!!
lunch傾聽日欣賞日d野..點樣整d野比慧德..傾左勁耐!!
我連食飯都要食快兩口..>.<"嗚嗚..算啦!!
成個lunch就冇左喇!!
音樂堂睇卡通聽歌..哈哈∼又幾好睇..唔錯!hehe..
英文堂..123就過左啦!!
放學又要留係課室傾聽日欣賞日d野..
傾傾傾..傾左成個鐘..4:30先放!!
不過我都要去買蛋糕囉!!
哈哈..去到間店唔你買蛋糕..係買包食既!!哈哈..
最後我地買左個蛋糕係朱古力既!!
我諗慧德一定會好鐘意啫^^hehe..
快d到聽日啦!!!kaka..
|