今日一起身//老豆返工..老母又返左大陸..
得返我同牙哥..好野..
食完lunch之後..2:00落去玩..
布甸..cookie同我啦..咁就係鬼公到一邊玩一邊等家成//
之後家成話要接多啦a夢放學..咁咪等等等等囉="=
無幾耐..布甸就話想影貼紙相喎..咁就改左係昌運M記等..
等左好好耐..咁咪買野食..坐係M記等囉..
等等等等等..等極都未黎..咁我地3個女仔咪去行下囉..
行完..再落返去..都未黎//打電話..又話黎緊∼OK..又等
哎呀..佢地終於黎到喇..雖然係咁..但係嚇親我囉..

家成佢大左成班人黎..又有單車..成班飛車檔咁..
又唔同我講喎..整到我地都唔知點..
遲到已經係衰..大成班人過黎又唔同我講仲衰..
去到諗住影相啦佢地..
又話單車無銷..你以家先同我講..如果早d講你有單車..有好多fd黎..咁我地就唔叫你地黎啦∼
咩都唔同我講..我地點算呀???
完本約左我地..家下你走去飛車..我地有幾難受呀??
唉..=3=
之後又話大我地去飛車..要飛自己飛飽佢啦..
之後我地3個勁嬲咁走左..個時我真係好嬲囉//我勁忍忍忍忍..真係忍到忍無可忍..唉∼
返到富亨..我地打左陣波..咁布甸就走喇..得返我同cookie..
咁我同cookie走去娜打行山..一邊行一邊傾計..
傾左好多野啦∼傾返今日件事...基本上..我地傾∼都係傾家成同多啦a夢d野..唉∼算吧啦!!
7:00返home lu..
|