按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 17 日  星期二   雨天


無奈..  

今日一起身//老豆返工..老母又返左大陸..

得返我同牙哥..好野..

食完lunch之後..2:00落去玩..

布甸..cookie同我啦..咁就係鬼公到一邊玩一邊等家成//

之後家成話要接多啦a夢放學..咁咪等等等等囉="=

無幾耐..布甸就話想影貼紙相喎..咁就改左係昌運M記等..

等左好好耐..咁咪買野食..坐係M記等囉..

等等等等等..等極都未黎..咁我地3個女仔咪去行下囉..

行完..再落返去..都未黎//打電話..又話黎緊∼OK..又等

哎呀..佢地終於黎到喇..雖然係咁..但係嚇親我囉..

家成佢大左成班人黎..又有單車..成班飛車檔咁..

又唔同我講喎..整到我地都唔知點..

遲到已經係衰..大成班人過黎又唔同我講仲衰..

去到諗住影相啦佢地..

又話單車無銷..你以家先同我講..如果早d講你有單車..有好多fd黎..咁我地就唔叫你地黎啦∼

咩都唔同我講..我地點算呀???

完本約左我地..家下你走去飛車..我地有幾難受呀??

唉..=3=

之後又話大我地去飛車..要飛自己飛飽佢啦..

之後我地3個勁嬲咁走左..個時我真係好嬲囉//我勁忍忍忍忍..真係忍到忍無可忍..唉∼

返到富亨..我地打左陣波..咁布甸就走喇..得返我同cookie..

咁我同cookie走去娜打行山..一邊行一邊傾計..

傾左好多野啦∼傾返今日件事...基本上..我地傾∼都係傾家成同多啦a夢d野..唉∼算吧啦!!

7:00返home lu..

發表時間:2005-05-17 11:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片