按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 7 日  星期六   晴天


勁爆開心呀..>33<"  

今日一起身..屋企冇曬人//

牙媽返左大陸..老豆返左工..牙哥去左會考..

得返自己一個係屋企..正..

之後落去買lunch食..

食完咪約人出黎玩..

約左牙琳..鍾文俊..布甸..cookie..多啦a夢..家成..

去左青蛙公等..

個個都黎曬..係得家成同多啦a夢未黎..

唉∼由2:30等到4:30..一日都係多啦a夢//買波褲..如果唔係家成都唔洗等佢∼激死人喇><"

之後去行山喇..好野∼等左好耐既時刻..終於黎喇∼哈哈..>w<

我地行行行..行到上去..累就坐低休息下..跟住再行..

哈..行下行下..冇得行∼失住左..kaka//掃興..

不過好彩..我地落到去仲有路行..

我地一直直行..

行下行下..哇∼//竟然有個好大既草原..一個人都冇啵..

但係又見到有張"台"係到..又有幾張椅子喎..

諗住坐下..不過都係冇坐到..

因為個d椅子都有塊石係上面..一定有d野..

淆底∼冇坐到..哈>v<"

之後呢..我就提意每個人攞住一枝野黎保護自己喇∼哈哈..

如果無啦啦有人彈左出黎∼可以用枝野黎保護自己嗎..我係咪好醒目呢∼哈哈..

多啦a夢就搵樹枝喇啵..哈哈//

佢係樹到整極都整唔到枝樹枝落黎..笑到我死..

哇..之後家成一出手∼成枝樹枝落敗左家成手上∼嘻嘻..果然唔係浪得虛名呀..哈//

我諗多啦a夢一定好自卑.. kaka∼

之後冇路行..但係又想再上去高d睇下喎∼

我地就諗住爬上去啦..

爬下爬下..聽到有d聲∼大家都開始淆底..返轉頭∼哈..超無奈//

冇野玩..家成同多啦a夢就諗到斬榭..

哇..呢一刻真係經典..

兩個夾手夾腳..張成棵樹整掉左..

真係成棵樹比佢地兩個整左出黎..勁//

呢一刻..我一定會好記得嫁..哈哈>w<"

之後我地返返落去啦..

係d路幹到坐喎..

最衰今日冇太陽啦∼如果唔係可能睇到日落嫁..超//

家成係到玩石仔..

拋石仔去d車到..//

玩下玩下..有警察見到∼叫我地唔好係個到玩..咁咪走囉//

唉∼咁近娜打醫院..當然有警察啦//比人趕走..唔出奇既..但係都有d掃興咁解啫∼呵..

之後我地去富亨體育館打波..玩到6:30走人..

返到屋企食完dinner..咁咪睇電視囉..

睇下睇下..哇..頂//肚痛..

痛到我嘔..嘔左幾次..     

嘔完..訓係張床到休息..

我牙哥竟然會走過黎問我有冇事..個時我真係好開心..佢竟然會關心我∼多謝牙哥..嘻嘻^.^

可能今日食錯野..or玩得開心得制先肚痛啦∼以家冇咩野lu..

總之今日就好開心啦..

     

發表時間:2005-05-07 11:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片