按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 1 日  星期日   陰天


哈哈..玩到痴左線  

今日起身..食野啦∼

之後攪完一大論野//出去玩啦..

同牙cookie係青蛙公園到等牙家成同埋多啦a夢...

佢地黎左之後就玩啦..玩左唔夠15分鐘∼就去左培賢到玩喇喎..

唉..去到個到∼賢又係到喎..無啦啦撞到佢∼死得

之後去左買野飲//咁岩..撞到鐘文俊同牙琳∼

哎呀呀..有料爆lu∼一定有d野既..講笑啫

既然咁有緣..咁咪一起玩囉..

=0=玩玩下..愈黎愈多人//又多蚊喎..咁咪走囉∼

李浩賢自己又跟埋黎..="=頂佢唔信..

去左體育館平台到玩..

哎呀..玩水蛋∼

被家成一拋拋過黎..點知∼真係成條褲濕曬..

哎呀呀..個時諗住用手擋//但係點知..=,=

唉..算啦∼都係玩下啫..冇蚊所謂既//

玩完水蛋喇..就打波..

死人多啦a夢一打打個波過黎..整到我個手指流血..哇∼痛到我想死..

不過自己都忍住..只係一隻手指就咁鬼痛..

多啦a夢∼你有種..哈哈>w<

唉∼個時賢佢好鬼煩呀..

咁咪同佢玩下囉...

如果佢唔煩住我..咁都會好d呀="=

玩玩下..cookie既牙媽彈左出黎..

喔喔..跟住佢就走左人lu//

咁得返我同佢地..

大約玩到8點..就散人..

發表時間:2005-05-01 11:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片