今日起身返學..
第一堂社工..悶到嘔電//咪寫信囉..兩堂寫左3封信..hehe∼
英文堂..冇大功課..要罰企..
成個小息冇左..
lunch time..打左一陣波..
就去左睇書..
好似個書展咁..kaka∼咁咪去睇下囉..
點知d書係好好嫁..連我呢d咁唔鐘意睇書既人..都引到我去買佢..你話係咪好勁先∼呵呵..
普通話堂要小測..哈哈∼之前冇溫過..
咪畫落張台到..扮下野咁囉∼嘻嘻..合格左∼唔洗罰抄∼哈..好奸呀//
放左學睇籃球賽..好好睇呀//幾緊張呀..
跟住去左鬼公坐左一陣就返左屋企...
icq同牙瑜佢傾計..叫佢比返個波我..
佢唔行比我..仲要鬧我..
個時我真係好hurt呀..
訐倍瑜..你有冇理過我既感受呀??
|