今日起身返學..
第一堂係數學..唉∼悶//
跟住科學..有校董睇堂...
哈哈..個校董超矮//
到遲d我一定高過佢∼哈哈..
佢差唔多15幾高啦..>w<kaka..
跟住小息..
到左中文堂..
又揾同學演戲..又做d咩咩辨論..
哈哈//我都有份做辨論呀..好驚驚呀><對住成班講野..
但係又唔知講d咩好喎..喔喔//
音樂堂..又係練唱歌∼明日恩典..
英文堂..= =悶爆..
lunch好開心呀..
哈哈..完本打緊波//
我又揾野整估布甸喎..
哈哈..玩左一大論//
我不停整d葉係佢個頭到..
佢跑左9條街..哈哈∼我累喇..比佢追到!
比佢整返//哈哈...勁攪笑..
跟住兩堂中文堂都好開心..唔會悶啦至少//
放學喇..好野..
去左鬼公到玩..
今日唔知點解明明好開心..但係都係有d唔開心..所以咪去個到玩囉..
自己一個打千秋..其他人去左打波..
個時望住個天..諗返d唔開心野..
個feel雖然係幾好..但係都係傷心>∼<
有沒有人關心我呀???

|