按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 20 日  星期三   晴天


幾開心呀.. 驚訝  

今日起身返學..

第一堂係數學..唉∼悶//

跟住科學..有校董睇堂...

哈哈..個校董超矮//

到遲d我一定高過佢∼哈哈..

佢差唔多15幾高啦..>w<kaka..

跟住小息..

到左中文堂..

又揾同學演戲..又做d咩咩辨論..

哈哈//我都有份做辨論呀..好驚驚呀><對住成班講野..

但係又唔知講d咩好喎..喔喔//

音樂堂..又係練唱歌∼明日恩典..

英文堂..= =悶爆..

lunch好開心呀..

哈哈..完本打緊波//

我又揾野整估布甸喎..

哈哈..玩左一大論//

我不停整d葉係佢個頭到..

佢跑左9條街..哈哈∼我累喇..比佢追到!

比佢整返//哈哈...勁攪笑..

跟住兩堂中文堂都好開心..唔會悶啦至少//

放學喇..好野..

去左鬼公到玩..

今日唔知點解明明好開心..但係都係有d唔開心..所以咪去個到玩囉..

自己一個打千秋..其他人去左打波..

個時望住個天..諗返d唔開心野..

個feel雖然係幾好..但係都係傷心>∼<

有沒有人關心我呀???

發表時間:2005-04-20 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片