按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 18 日  星期一   晴天


完本就好開心..但係又失望 不安  

今日週會..悶到爆= =

英文堂..

哈..諗住又寫信//比老師捉到..比佢收左喎..

咁我咪寫過囉..kaka∼

英文堂最攪笑既係..

有個男仔問我:如果比你..你會去雞場定鴨場呀?

咁我答左鴨場..跟住全班係到笑..連我自己都笑埋一份..哈哈

咁我係鐘意鴨仔多過雞仔呀嗎..咁我咪答左鴨場囉//

咁佢地都笑..都幾無奈嫁我//

聖經堂..

哇..超好玩//

成班厄老師..

(茄雲)老師離開左學校..有另一個老師幫我地上堂喎..

佢個名叫(著屎)老師..哈哈//全班係到串個個老師..

個時要睇一套野..其實我地睇過嫁//但係厄老師話我地未睇過..

個老師信喎..咁咪厄佢厄到落堂囉∼>v<哈哈..

lunch冇咩野啦..

中文堂..中屎堂//

好野..落堂..

去比賽..

呵呵..輸左比1e//

唉..失望..

輸得唔第啦..好失望//

算啦..好自卑呀//

放左學之後..

係富亨籃球場同牙菁佢地打波

打到7點幾就返左home lu..

發表時間:2005-04-18 08:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片