今日週會..悶到爆= =
英文堂..
哈..諗住又寫信//比老師捉到..比佢收左喎..
咁我咪寫過囉..kaka∼
英文堂最攪笑既係..
有個男仔問我:如果比你..你會去雞場定鴨場呀?
咁我答左鴨場..跟住全班係到笑..連我自己都笑埋一份..哈哈
咁我係鐘意鴨仔多過雞仔呀嗎..咁我咪答左鴨場囉//
咁佢地都笑..都幾無奈嫁我//
聖經堂..
哇..超好玩//
成班厄老師..
(茄雲)老師離開左學校..有另一個老師幫我地上堂喎..
佢個名叫(著屎)老師..哈哈//全班係到串個個老師..
個時要睇一套野..其實我地睇過嫁//但係厄老師話我地未睇過..
個老師信喎..咁咪厄佢厄到落堂囉∼>v<哈哈..
lunch冇咩野啦..
中文堂..中屎堂//
好野..落堂..
去比賽..
呵呵..輸左比1e//
唉..失望..
輸得唔第啦..好失望//
算啦..好自卑呀//
放左學之後..
係富亨籃球場同牙菁佢地打波
打到7點幾就返左home lu..
|