今日起身都成11點..
跟住刷牙洗面食野..
食完野之後就諗住約人去打波..
可惜..約唔到∼我超無奈

完本約到牙盈既..但係唔知點解打比佢個時..佢d屋企人話佢訓左..//
都唔知佢咩事..佢明明應成左我話去打波∼跟住又話訓左!
佢係咪玩緊野呢??希望唔係啦..

跟住都約到人..就係cookie喇//
同cookie打下打下波..之後發生左意外..
有個細老女玩公園爆頭..
個頭d血狂流流流流流..
哎呀..真係得人驚!!!

之後白車黎左..送左去醫院..><
我同cookie跟住再打返波..
打打下..王灝..家成..多啦a夢都黎左..//
今日玩得真係好顛呀..傻下傻下咁//
家成仲變態..成個滑梯整k左..多啦a夢見到幾好玩∼又去玩埋一份..
唉..佢地真係傻左∼哈哈..

今日諗住會好悶嫁..但係竟然咁開心!

7點幾到返左屋企..
今日真係好開心呀...thx曬!
|