尋晚成晚訓得極之唔好>∼<
11點幾訓到兩點都訓唔著..
跟住咪開機玩電腦囉..
玩左一陣再訓..
訓到4點無啦啦又醒左..頂囉!
跟住見悶咪聽收音機囉..
聽聽下就聽到6點..
跟住換衫返學..//
由於我太早落去..所以學校未開門..
所以我好傻咁係公園坐..亦都可以講話等人既..
因為我知道我d同學7:30會去黃公等人..所以我咪係黃公坐囉..
唉..勁無奈>∼<
返到學校仲衰..
我數學個張工作紙因為冇寫名..所以要留堂//
因為呢3隻字所以要留堂..
仲要花8蚊影印再做過..//
都唔知點解慧德無啦啦對我地咁嚴..唉∼
但係唔知點解我唔嬲佢..//
而我d同學就話憎佢..
當佢地鬧慧德個時..我個心係唔想佢地咁講//
因為我冇嬲過慧德..都唔知點解!
但係明明係佢痴左線先..但係我冇憎過佢∼可能係因為佢係我班主任啦∼唔知呀><””
今日仲鬼死咁多野做..都唔知夠唔夠時間攪//
總之今次留堂真係好無謂啦..="=
嗚嗚嗚嗚..慘慘慘!

|