按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 6 日  星期三   晴天


殘酷的一天.. 鬱悶  

尋晚成晚訓得極之唔好>∼<

11點幾訓到兩點都訓唔著..

跟住咪開機玩電腦囉..

玩左一陣再訓..

訓到4點無啦啦又醒左..頂囉!

跟住見悶咪聽收音機囉..

聽聽下就聽到6點..

跟住換衫返學..//

由於我太早落去..所以學校未開門..

所以我好傻咁係公園坐..亦都可以講話等人既..

因為我知道我d同學7:30會去黃公等人..所以我咪係黃公坐囉..

唉..勁無奈>∼<

返到學校仲衰..

我數學個張工作紙因為冇寫名..所以要留堂//

因為呢3隻字所以要留堂..

仲要花8蚊影印再做過..//

都唔知點解慧德無啦啦對我地咁嚴..唉∼

但係唔知點解我唔嬲佢..//

而我d同學就話憎佢..

當佢地鬧慧德個時..我個心係唔想佢地咁講//

因為我冇嬲過慧德..都唔知點解!

但係明明係佢痴左線先..但係我冇憎過佢∼可能係因為佢係我班主任啦∼唔知呀><””

今日仲鬼死咁多野做..都唔知夠唔夠時間攪//

總之今次留堂真係好無謂啦..="=

嗚嗚嗚嗚..慘慘慘!

發表時間:2005-04-06 06:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片