今日起身返學..
第一堂電腦..唉∼悶爆//
上到電腦室冇野做..
我唔會聽書嫁..咪玩電腦囉..= ="無奈//
跟住視藝..
要我地用D唔知咩泥做條魚出黎..
哇..點做呀//我都唔識整..
既然我唔識做..咪做得樣衰D囉//
一邊整..一邊同D同學傾計//老師都唔理既..哈!

小息之後到中文..
今日中文又好開心喇>v<
哈..笑死我//
又係訓包中招..
今日老師派左d支持d咩咩咩既貼紙..
咁d男同學就諗住整估訓包..
貼兩張係佢個屁屁到..
哈..個時全班睇到//笑到我痴左線..
今堂又好開心呀^^..
社工堂..又發夢//寫信..
lunch..
kaka..好開心呀//
同成大班人打波..
我成日整估dog dog..又比佢打//><”
哈..雖然真係好好痛..但係玩得好開心呀!

音樂堂..又練歌//
唱明日恩典..練黎到音樂日用..
跟住最尾個堂..派成績表..><驚驚呀..
結果...有兩科唔合格//
比上學期退步左..= = " 低死啦我..//
放左學..去大元玩//
玩完返富亨..
諗住返屋企嫁喇..
但係又見到妍佢地係到打波..咪一起打囉//
後未牙菁佢地3個都黎左..
咪一起打囉..
之後個個走曬..
得返我..牙菁佢地3個..
咪一起打囉//哇∼打得好開心呀..
打打下..見到有條線喎//
咁我地諗到用黎做網..
之後我地自己整左個網黎打比賽..
打3場win兩場..我!
^^好開心呀..
我打排球從來都未試過咁開心嫁..
我都幾鐘意牙菁佢地3個嫁..好好人屎呀∼哈!
之後8點幾到就返左屋企lu..
|