今日起身去買m記食啦..
食完之後..咁岩劉仲雅打電話比我..
話返小學探老師..之後我就去左..
陪馮老師食lunch..之後請我地食野..
^^好開心呀∼見返馮老師//kaka∼
跟住傾左好耐計..哈∼老師都係話我冇變過∼傻下傻下咁..
之後同d同學去我學校+年華..
玩得都幾開心..但係個時我好暈呀∼好辛苦..
攞左禮物之後就走人..
佢‘地走曬..我就同cookie佢地啦..
之後+年華結束..
同家成..多啦a夢∼賢..我啦同cookie去左培賢到踢波喎..
而我同cookie就睇佢地踢波啦..
個時有d蒙蒙雨..又聽緊mp3∼個感覺幾‘好呀..好舒服∼呵呵..
之後散人啦....得返我同cookie//
咁我地就傻傻地咁行娜打素..
雖然係熱左d..但係散下心∼都係一件好事..
之後6點幾就返左屋企lu..
|