按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 23 日  星期六   晴天


kaka..好好好開心呀 愉快  

今日8點鐘就起左身..

第一時間開電腦..hehe∼

之後攪左一大論野..

落左去鬼公玩..

cookie同佢既同學..

之後家成同多啦a夢都黎左..

咁咪一起玩囉..

哈哈..點知見到一個低b仔..真係低b個隻喎..

之後同佢打波啦..

哈哈..好攪野呀佢//

人地串佢..佢就話出黃板出場..

又搶足球..又搶排球玩..//

哈哈..多啦a夢同家成都唔知點好..

大佬..人地傻既//串人好似唔係幾好啦..都唔知點算..

其實我都覺得佢幾慘嫁..

跟住去左天台到玩..打波//

哈哈..同多啦a夢打波..

我不停係到傻笑..

笑到我死下死下..

一唔小心..打左個波上去..

後尾家成幫我執返..thx曬呀!

之後玩到咁上下..cookie要返home..

咁得返我..家成同多啦a夢個d係到啦..

咁咪同佢地打波囉..//

打打下有人玩紅外線..

射住家成..

哇//佢個時好火呀..

簡直想殺人咁..

我都未見過佢咁扼..差d嚇死我喇..

跟住玩到7:30∼返home..

之後10:30同家成傾電話..

傾左個幾鐘..

傾左好多野呀..唉∼傷心??

唔好再諗喇∼家成..

發表時間:2005-04-24 12:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片