今日8點鐘就起左身..
第一時間開電腦..hehe∼
之後攪左一大論野..
落左去鬼公玩..
cookie同佢既同學..
之後家成同多啦a夢都黎左..
咁咪一起玩囉..
哈哈..點知見到一個低b仔..真係低b個隻喎..
之後同佢打波啦..
哈哈..好攪野呀佢//
人地串佢..佢就話出黃板出場..
又搶足球..又搶排球玩..//
哈哈..多啦a夢同家成都唔知點好..
大佬..人地傻既//串人好似唔係幾好啦..都唔知點算..
其實我都覺得佢幾慘嫁..
跟住去左天台到玩..打波//
哈哈..同多啦a夢打波..
我不停係到傻笑..
笑到我死下死下..
一唔小心..打左個波上去..
後尾家成幫我執返..thx曬呀!
之後玩到咁上下..cookie要返home..
咁得返我..家成同多啦a夢個d係到啦..
咁咪同佢地打波囉..//
打打下有人玩紅外線..
射住家成..
哇//佢個時好火呀..
簡直想殺人咁..
我都未見過佢咁扼..差d嚇死我喇..
跟住玩到7:30∼返home..
之後10:30同家成傾電話..
傾左個幾鐘..
傾左好多野呀..唉∼傷心??
唔好再諗喇∼家成..
|