今日起身返學..
大煲..7:20!好彩我老豆叫我起身..如果唔係真係遲到//
但係好好彩..冇遲到∼哈>w<
第一堂普通話@0@呵呵..今堂玩遊戲∼唔洗悶//win!
之後英文堂喎..派默書∼哈..好野87分..好彩好彩我冇唔合格啫∼hehe!
小息..食野//上課室到食..因為要抄功課ma>w<哈..
田明升同李浩賢突然彈左出黎..跟住又指住我//唔知同個miss講咩..
後尾先知原來佢地同個miss好fd==..個miss想知道賢鐘意邊個∼咁咪..
唉//真無聊...最憎d咁既野!

中文堂啦..默書∼哈..簡單啦!只係背默..我默到熟曬啦..win!嘻嘻..
之後科學堂..幾底死∼廣成冇返..空堂∼哈//
可惜..佢係留左d功課比我地做既∼慘..
做左dd我就冇做lu..做其他功課∼hehe..
lunch..哈∼笑到我就黎死咁制//
個牙sir睇堂..咁岩見到牙鍾文俊攞住左本書睇..牙sir咪攞黎睇下囉..
點知佢..佢..明明本書寫住"3分球"..牙sir佢竟然講 "3分鐘"//
個時真係笑都我死..哈哈>w<
lunch time個時..我又去左睇朗誦初賽//..
布甸入到決賽呀^^真係好喇..
星期四個日要表演lu..努力呀!hehe..
之後math堂..要統測==
大煲..哈∼冇溫書//點都未點過..
測個時好鬼蚊..唔識做!=0=
之後出貓..但係我睇極都睇唔明..所以有出貓=冇出貓∼廢既..
咁咪抄人囉..抄左兩題∼之後個d自己做..
都可以講話識做既..唔知岩唔岩咁解啫..呵呵∼
之後放學..
陪布甸佢地買禮物比熊..熊聽日就生日呀嗎..
佢地叫我地夾錢..我先唔夾//唔係因為我唔想比錢..而係因為一d原因..
我真係覺得好唔公平...
我真係鄧有d人可年..
我真係好把鬼火...
今日我去大埔廣場..一d都唔開心//
仲把鬼火..唉∼算吧啦!
|