按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 3 日  星期二   晴天


唔錯唔錯..@0@  

今日起身返學..

大煲..7:20!好彩我老豆叫我起身..如果唔係真係遲到//

但係好好彩..冇遲到∼哈>w<

第一堂普通話@0@呵呵..今堂玩遊戲∼唔洗悶//win!

之後英文堂喎..派默書∼哈..好野87分..好彩好彩我冇唔合格啫∼hehe!

小息..食野//上課室到食..因為要抄功課ma>w<哈..

田明升同李浩賢突然彈左出黎..跟住又指住我//唔知同個miss講咩..

後尾先知原來佢地同個miss好fd==..個miss想知道賢鐘意邊個∼咁咪..

唉//真無聊...最憎d咁既野!

中文堂啦..默書∼哈..簡單啦!只係背默..我默到熟曬啦..win!嘻嘻..

之後科學堂..幾底死∼廣成冇返..空堂∼哈//

可惜..佢係留左d功課比我地做既∼慘..

做左dd我就冇做lu..做其他功課∼hehe..

lunch..哈∼笑到我就黎死咁制//

個牙sir睇堂..咁岩見到牙鍾文俊攞住左本書睇..牙sir咪攞黎睇下囉..

點知佢..佢..明明本書寫住"3分球"..牙sir佢竟然講 "3分鐘"//

個時真係笑都我死..哈哈>w<

lunch time個時..我又去左睇朗誦初賽//..

布甸入到決賽呀^^真係好喇..

星期四個日要表演lu..努力呀!hehe..

之後math堂..要統測==

大煲..哈∼冇溫書//點都未點過..

測個時好鬼蚊..唔識做!=0=

之後出貓..但係我睇極都睇唔明..所以有出貓=冇出貓∼廢既..

咁咪抄人囉..抄左兩題∼之後個d自己做..

都可以講話識做既..唔知岩唔岩咁解啫..呵呵∼

之後放學..

陪布甸佢地買禮物比熊..熊聽日就生日呀嗎..

佢地叫我地夾錢..我先唔夾//唔係因為我唔想比錢..而係因為一d原因..

我真係覺得好唔公平...

我真係鄧有d人可年..

我真係好把鬼火...

今日我去大埔廣場..一d都唔開心//

仲把鬼火..唉∼算吧啦!

發表時間:2005-05-03 11:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片