今日起身..
攪完一大論野又去左食m記..
之後返屋企啦//
諗住做功課∼點知冇做到..
係icq到不停咁約人出黎玩..
哈哈..終於比我搵到喇..
我以家同牙瑜冇野lu..所以約左佢∼多啦a夢同家成..
去左m記等..
之後去影貼紙相啦//
哈哈..都唔知我地影咩既..9唔搭8..
321就影..都未預備好就影∼
攪到傻奸奸咁..kaka∼
影左出黎既效果..都還可以接受既..喔喔//
之後去左富亨培賢打波..
打到咁上下..6點幾返左屋企lu∼