按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 22 日  星期五   晴天


哈哈..今日好開心呀 傷心  

         今日一返學...

    就有人送花比我..d花好令呀∼我好鐘意呀^^

        跟住見到仲有書展..咪即刻飛去買書囉//

                    哈哈..格左好耐//終於格到喇∼買左佢..

            又買左d信紙喎..好開心呀..

   我咁大個女..都未層買過一本書//

      我今日竟然會自己去買...好大滿足感呀!!  傻左..自己!

                今日有5堂唔洗上..因為讀書人日//

              哈哈..上到課室只係睇書..

    睇左成個鐘...都唔悶//因為買左新書..本書真係好好睇嫁..

              跟住小息...

                 打左鐘..上禮堂睇野//

    一開始悶到你嘔電..係到講經..唉∼我不知幾眼訓//

            跟住有畫劇睇..都算冇咁悶//都幾好笑嫁∼hehe..

    又上返堂..科學//成堂係到發白日夢..唉∼悶死//

                  lunch傻下傻下咁係學校行黎行去..都冇野做//

       math堂..哇∼我不停係到發睥4..

             d數難到死..我又唔識做喎∼咪發睥4囉//

        老師講解返..我都唔明..發覺自己好白痴呀="=

              好野..放學喇..

        去左大埔中心個邊行街街..同牙菁佢地行街街//

          跟住返屋企..

            老豆比左60蚊我..哈哈∼真係好開心呀!

               咁我即刻落街買左個袋..

       跟住係黃公自己一個坐左一陣...

              吹下風..諗返好多唔開心野..但係都諗通左..

       之後返左屋企囉...

                   

發表時間:2005-04-22 08:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片