今日一返學...
就有人送花比我..d花好令呀∼我好鐘意呀^^
跟住見到仲有書展..咪即刻飛去買書囉//
哈哈..格左好耐//終於格到喇∼買左佢..
又買左d信紙喎..好開心呀..
我咁大個女..都未層買過一本書//
我今日竟然會自己去買...好大滿足感呀!!
傻左..自己!
今日有5堂唔洗上..因為讀書人日//
哈哈..上到課室只係睇書..
睇左成個鐘...都唔悶//因為買左新書..本書真係好好睇嫁..
跟住小息...
打左鐘..上禮堂睇野//
一開始悶到你嘔電..係到講經..唉∼我不知幾眼訓//

跟住有畫劇睇..都算冇咁悶//都幾好笑嫁∼hehe..
又上返堂..科學//成堂係到發白日夢..唉∼悶死//
lunch傻下傻下咁係學校行黎行去..都冇野做//
math堂..哇∼我不停係到發睥4..
d數難到死..我又唔識做喎∼咪發睥4囉//
老師講解返..我都唔明..發覺自己好白痴呀="=
好野..放學喇..
去左大埔中心個邊行街街..同牙菁佢地行街街//
跟住返屋企..
老豆比左60蚊我..哈哈∼真係好開心呀!
咁我即刻落街買左個袋..
跟住係黃公自己一個坐左一陣...
吹下風..諗返好多唔開心野..但係都諗通左..
之後返左屋企囉...
|