今日第一堂係科學..發夢呀//
中文堂冇咩特別..
小息..冇食早餐∼落去食野..
math好辛苦..><
pe堂..今堂好白痴..
做筆記..跟住就換衫上pe..
做完熱身..體能測試之後//
自由活動..=0=
唉..冇幾耐又去換衫..你話係咪多瑜呀..痴線!
咁不如唔好上..傻既..
lunch打排球..
哈哈..好攪野呀//
個波唔小心打左出去..
個肥仔去執..
當佢跑左出去個時..已經有人幫我地執返個波//
哈哈..佢跑個時∼真係笑死我喇..kaka∼好得意呀>w<
之後ae堂..玩遊戲//
馬馬地好玩啦..都唔會太悶既..呵呵//
放學喇..要買去老人院d野..
5點幾先返到屋企...
返到屋企開電腦..
點知個icq 冇曬人∼..
我諗比人知道左我個pw..嗚嗚∼><死火!
之前係學校開過個icq..留左個pw係到..
一定係比人玩過喇..哼..激死我喇..
聽日有電腦堂..一定要改返先得..
聽日仲要小測..唉∼又要溫英文∼死得lu!...
今日真係黑仔呀..

|