按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 4 月 27 日  星期三   雨天


很累呀.. 熱情  

   今日第一堂係科學..發夢呀//

     中文堂冇咩特別..

  小息..冇食早餐∼落去食野..

    math好辛苦..><

 pe堂..今堂好白痴..

     做筆記..跟住就換衫上pe..

  做完熱身..體能測試之後//

      自由活動..=0=

 唉..冇幾耐又去換衫..你話係咪多瑜呀..痴線!

  咁不如唔好上..傻既..

   lunch打排球..

  哈哈..好攪野呀//

    個波唔小心打左出去..

 個肥仔去執..

   當佢跑左出去個時..已經有人幫我地執返個波//

 哈哈..佢跑個時∼真係笑死我喇..kaka∼好得意呀>w<

  之後ae堂..玩遊戲//

   馬馬地好玩啦..都唔會太悶既..呵呵//

 放學喇..要買去老人院d野..

  5點幾先返到屋企...

 返到屋企開電腦..

   點知個icq 冇曬人∼..

 我諗比人知道左我個pw..嗚嗚∼><死火!

  之前係學校開過個icq..留左個pw係到..

  一定係比人玩過喇..哼..激死我喇..

   聽日有電腦堂..一定要改返先得..

聽日仲要小測..唉∼又要溫英文∼死得lu!...

     今日真係黑仔呀..

 

發表時間:2005-04-27 11:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片