按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 13 日  星期五   晴天


煩煩煩..  

今日有週會//都算幾好..唔會太悶..

英文堂..百街∼又比老師罰..

冇做功課比老師罰抄..

成兩堂罰企..慘∼

不過之後有坐返..但係又要再企=0=..鬼叫我上堂唔留心咩∼

數學堂..留心聽書^^hehe..

好野..雀屎老師冇返..第一堂勁自由好玩//

由於個牙sir傻奸奸咁..控制唔到我地班∼所以我地就出位玩..

當我地玩得好開心個時..第6堂鐘打左..要轉老師..唉∼冇得玩//

自修..做功課..

lunch落去飲野..之後返上課室..哈∼布甸不停整我個頭..

整到我d頭髮散曬..要再整過!!算啦..玩下啫//

打鐘..上中文堂..一樣好開心咁過..

哇..今日中屎堂簡直奇蹟呀..

今堂竟然係唔悶嫁..仲上得好開心添>w<"hehe..開心死喇..

放學..頂∼又冇得放..

lunch個時又有人唔見野//

慧德叫我地放學留係課室..

講下講下..搜書包..

牙琳醒目..張電話同mp3放係班櫃到..冇人發現..hehe..

點知鍾文俊搵..搵下搵下..原來d卡係係廢紙回收箱到..

妖..曬時間//敢做唔敢應..邊個放d卡係個箱到(黃家達唔見左d遊戲卡∼無聊)..心知肚名啦..

個時..我係勁"蚊"囉..唉!!

唔大返黎玩咪冇事囉..曬時間..妖∼

放學..諗住同cookie去睇多啦a夢(多啦a夢腸胃炎入左院呀><)..

點知cookie又話想去湯俊聲屋企到玩..

應成左我又去第二到玩∼會唔會衰左d呢?=.=

有小小唔鋸囉..不過都係算吧啦..

去到佢屋企..頂佢個肺..勁想爆粗..

唔想我地黎咪出聲囉..

去到佢屋企就串柒我地..你有冇事呀??

返到學校..有機被我串到你..我一定唔會放過你..

你串到我貼底..我唔串柒到你百街..我條氣一定唔會停止..

之後勁唔鋸咁走左..

去左鬼公玩..牙琳∼cookie∼布甸∼同埋我啦..

之後薯仔..鍾文俊..同埋吳俊傑又無啦啦黎左..

玩到7點散人..

發表時間:2005-05-13 11:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片