今日有週會//都算幾好..唔會太悶..
英文堂..百街∼又比老師罰..
冇做功課比老師罰抄..
成兩堂罰企..慘∼
不過之後有坐返..但係又要再企=0=..鬼叫我上堂唔留心咩∼
數學堂..留心聽書^^hehe..
好野..雀屎老師冇返..第一堂勁自由好玩//
由於個牙sir傻奸奸咁..控制唔到我地班∼所以我地就出位玩..
當我地玩得好開心個時..第6堂鐘打左..要轉老師..唉∼冇得玩//
自修..做功課..
lunch落去飲野..之後返上課室..哈∼布甸不停整我個頭..
整到我d頭髮散曬..要再整過!!算啦..玩下啫//
打鐘..上中文堂..一樣好開心咁過..
哇..今日中屎堂簡直奇蹟呀..
今堂竟然係唔悶嫁..仲上得好開心添>w<"hehe..開心死喇..
放學..頂∼又冇得放..
lunch個時又有人唔見野//
慧德叫我地放學留係課室..
講下講下..搜書包..
牙琳醒目..張電話同mp3放係班櫃到..冇人發現..hehe..
點知鍾文俊搵..搵下搵下..原來d卡係係廢紙回收箱到..
妖..曬時間//敢做唔敢應..邊個放d卡係個箱到(黃家達唔見左d遊戲卡∼無聊)..心知肚名啦..
個時..我係勁"蚊"囉..唉!!
唔大返黎玩咪冇事囉..曬時間..妖∼
放學..諗住同cookie去睇多啦a夢(多啦a夢腸胃炎入左院呀><)..
點知cookie又話想去湯俊聲屋企到玩..
應成左我又去第二到玩∼會唔會衰左d呢?=.=
有小小唔鋸囉..不過都係算吧啦..
去到佢屋企..頂佢個肺..勁想爆粗..
唔想我地黎咪出聲囉..
去到佢屋企就串柒我地..你有冇事呀??
返到學校..有機被我串到你..我一定唔會放過你..
你串到我貼底..我唔串柒到你百街..我條氣一定唔會停止..
之後勁唔鋸咁走左..
去左鬼公玩..牙琳∼cookie∼布甸∼同埋我啦..
之後薯仔..鍾文俊..同埋吳俊傑又無啦啦黎左..
玩到7點散人..
|