今日第一堂社工..
"黎詩"老師走左..jackie老師上返..
成堂基本上可以話係發夢..寫信//耐唔耐就聽下書咁囉..嘻嘻**
英文堂..冇大野..好好彩..老師冇罰到我地//如果唔係..死得人多..哈!
小息食野啦..
中文堂又默書..可惜岩唔曬..錯左3個..
唔緊要..下次再努力d咪得囉..口喜口喜..
電腦堂..勁攪野..
個死人羅sir好似當咩事都睇唔到咁..
我不停寫信..佢明明睇住我寫野..佢都扮唔知∼教書..
哈哈..你話喇∼d老師真係好人..
今日數學堂..哎呀∼好開心呀..我終於明白今堂講咩喇..
次次數學堂都唔知講咩既..聽極都聽唔明..
今日個d..因為簡單..所以我咪明囉..呵呵
lunch..落去同布甸飲野..
之後同吳家敏佢地打波..
打打下佢地唔打..得返我同布甸..咁咪打囉..
打鐘..咪上返課室..
中屎堂..唉∼辛苦..
哈..用筆袋傘住寫信..晶子睇唔到..真底死..
一堂就岩岩好寫完一封..係咪好勁呢..哈哈∼
普通話..發夢發夢∼寫信寫信..
見我日日都寫信..就知我痴左線啦..呵呵
之後放學諗住去同布甸佢地買鞋..點知布甸冇大錢..唔買lu..
咁我地諗住返屋企..
cookie同樂怡突然自己走左..一句聲都冇就走左..個時我都幾火下..
但原來係誤會..其實佢地有叫我..只係我聽唔到..心不在現∼都係算吧啦..哈..