按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 10 日  星期二   陰天


都算幾好啦..><"  

今日第一堂社工..

"黎詩"老師走左..jackie老師上返..

成堂基本上可以話係發夢..寫信//耐唔耐就聽下書咁囉..嘻嘻**

英文堂..冇大野..好好彩..老師冇罰到我地//如果唔係..死得人多..哈!

小息食野啦..

中文堂又默書..可惜岩唔曬..錯左3個..

唔緊要..下次再努力d咪得囉..口喜口喜..

電腦堂..勁攪野..

個死人羅sir好似當咩事都睇唔到咁..

我不停寫信..佢明明睇住我寫野..佢都扮唔知∼教書..

哈哈..你話喇∼d老師真係好人..

今日數學堂..哎呀∼好開心呀..我終於明白今堂講咩喇..

次次數學堂都唔知講咩既..聽極都聽唔明..

今日個d..因為簡單..所以我咪明囉..呵呵

lunch..落去同布甸飲野..

之後同吳家敏佢地打波..

打打下佢地唔打..得返我同布甸..咁咪打囉..

打鐘..咪上返課室..

中屎堂..唉∼辛苦..

哈..用筆袋傘住寫信..晶子睇唔到..真底死..

一堂就岩岩好寫完一封..係咪好勁呢..哈哈∼

普通話..發夢發夢∼寫信寫信..

見我日日都寫信..就知我痴左線啦..呵呵

之後放學諗住去同布甸佢地買鞋..點知布甸冇大錢..唔買lu..

咁我地諗住返屋企..

cookie同樂怡突然自己走左..一句聲都冇就走左..個時我都幾火下..

但原來係誤會..其實佢地有叫我..只係我聽唔到..心不在現∼都係算吧啦..哈..

發表時間:2005-05-10 09:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片