今日第一堂係社工..
唉∼又有人黎拍野..屎囉//成班未有心理準備..
哈哈..不過唔緊要..因為唔係上電視..所以唔驚囉!!
小息..由於lunch冇野食..因為今日係饑饉日..所以要去禮堂睇活動..食包飲水//
所以..我買左面食囉//kaka..>3<"
中文堂..冇大野..又被老師罰企=.="無奈..
電腦堂..同cookie玩轉紙仔..
因為cookie係icq亂add人..add中左張婉婷d fd..
cookie又淆底..驚比佢地打..咁咪同我轉紙仔傾呢件事囉..
數學堂..唔錯啦!!!
lunch去禮堂參加饑饉日..好肚餓呀><
諗住隻包咁細個..食唔飽我..點知∼原來好飽嫁..哈哈..>w<"
之後諗住同cookie去洗手間啦..點知撞到seven..
seven叫佢放左學之後係更衣室到等
中屎堂..好開心呀^^..唔悶呀!!
普通話又冇大野..罰抄..仲係即堂交添=.="
不過抄一句句子50次..對我黎講好簡單..因為我係小學慣曬lu..哈哈!!
唉..仲有突激測驗添..做左兩題..其他..全部唔識∼冇做!!
之後派答案比我地..我即抄..過左關喇∼hehe..
放學喇..喔喔..打仗lu..
我同cookie入去更衣室..個時場面驚人呀..哈哈!!
seven拉左我去一角傾計..同我傾左好多野..其實seven份人真係幾好嫁..
之後叫我返出去..佢同cookie傾囉..
傾完..出返黎..冇事!!
唉..叫左佢唔好同家成講..又話入左去會比人打..作大咩??
之後咪又係好正常咁出返黎..驚驚驚∼咩都淆底..好心你改下d性格啦!!
-------------------------------------------------
我諗..我真係睇錯左你!!
對你好失望..
今日好唔鋸你囉..
整到我好火..
我因為你..付出左幾多呀..
我對你真係十分之失望!!
byebye!!!
|