按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 20 日  星期五   雨天


火..  

今日第一堂係社工..

唉∼又有人黎拍野..屎囉//成班未有心理準備..

哈哈..不過唔緊要..因為唔係上電視..所以唔驚囉!!

小息..由於lunch冇野食..因為今日係饑饉日..所以要去禮堂睇活動..食包飲水//

所以..我買左面食囉//kaka..>3<"

中文堂..冇大野..又被老師罰企=.="無奈..

電腦堂..同cookie玩轉紙仔..

因為cookie係icq亂add人..add中左張婉婷d fd..

cookie又淆底..驚比佢地打..咁咪同我轉紙仔傾呢件事囉..

數學堂..唔錯啦!!!

lunch去禮堂參加饑饉日..好肚餓呀><

諗住隻包咁細個..食唔飽我..點知∼原來好飽嫁..哈哈..>w<"

之後諗住同cookie去洗手間啦..點知撞到seven..

seven叫佢放左學之後係更衣室到等

中屎堂..好開心呀^^..唔悶呀!!

普通話又冇大野..罰抄..仲係即堂交添=.="

不過抄一句句子50次..對我黎講好簡單..因為我係小學慣曬lu..哈哈!!

唉..仲有突激測驗添..做左兩題..其他..全部唔識∼冇做!!

之後派答案比我地..我即抄..過左關喇∼hehe..

放學喇..喔喔..打仗lu..

我同cookie入去更衣室..個時場面驚人呀..哈哈!!

seven拉左我去一角傾計..同我傾左好多野..其實seven份人真係幾好嫁..

之後叫我返出去..佢同cookie傾囉..

傾完..出返黎..冇事!!

唉..叫左佢唔好同家成講..又話入左去會比人打..作大咩??

之後咪又係好正常咁出返黎..驚驚驚∼咩都淆底..好心你改下d性格啦!!

-------------------------------------------------

我諗..我真係睇錯左你!!

對你好失望..

今日好唔鋸你囉..

整到我好火..

我因為你..付出左幾多呀..

我對你真係十分之失望!!

byebye!!!

 

發表時間:2005-05-20 10:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片