今日一起身..老豆比左100蚊我同我牙哥..因為佢要返大陸!!
之後食lunch啦..食完之後..
約左家成..多啦a夢同佢成班fd飛車去林村..
咁我地先去太和..哈哈∼多啦a夢踩踩下..爆胎!!
唔知係因為坐牙cookie先爆定係行去"行距"先爆..唔知啦!!
但係我只係知道我借左10蚊比多啦a夢啫!!=.=" 無奈..
之後我..家成..多啦a夢.."傑小"..腸仔..朱仔..patcat..肥him去林村..
去既路程好爽呀..哈哈∼有人坐我!!
一邊踩一邊叫..”直陽無限好...”∼勁野!!
又飛馬路..雖然係危險左d..但係都幾好玩!!
去到林村..坐左一陣..佢地見到有個細佬打籃球..就一起打..整個細佬冇得打呀∼哈哈..
佢地d打波技術又真係幾勁!!^^" hehe..
見住佢地係到玩..唔知點解我都可以係到傻笑>v<"
玩到無幾耐就走人lu..7:10我就返左屋企喇!!
總之今日就好開心啦..呵呵!!
(我今日先至睇清楚..咩叫fly away喇!!..多謝你地呀>w<")
---------------------------------------------------
cookie..我當咩都冇發生過!!
冇事喇..
你唔好再放係心到喇^^””..bibi!!
---------------------------------------------------
今日浪漫滿屋大結局呀..
>v<"好好睇呀..好完美既結局!!
|