按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 22 日  星期日   晴天


開心呀  

今日一起身..老豆比左100蚊我同我牙哥..因為佢要返大陸!!

之後食lunch啦..食完之後..

約左家成..多啦a夢同佢成班fd飛車去林村..

咁我地先去太和..哈哈∼多啦a夢踩踩下..爆胎!!

唔知係因為坐牙cookie先爆定係行去"行距"先爆..唔知啦!!

但係我只係知道我借左10蚊比多啦a夢啫!!=.=" 無奈..

之後我..家成..多啦a夢.."傑小"..腸仔..朱仔..patcat..肥him去林村..

去既路程好爽呀..哈哈∼有人坐我!!

一邊踩一邊叫..”直陽無限好...”∼勁野!!

又飛馬路..雖然係危險左d..但係都幾好玩!!

去到林村..坐左一陣..佢地見到有個細佬打籃球..就一起打..整個細佬冇得打呀∼哈哈..

佢地d打波技術又真係幾勁!!^^" hehe..

見住佢地係到玩..唔知點解我都可以係到傻笑>v<"

玩到無幾耐就走人lu..7:10我就返左屋企喇!!

總之今日就好開心啦..呵呵!!

(我今日先至睇清楚..咩叫fly away喇!!..多謝你地呀>w<")

---------------------------------------------------

cookie..我當咩都冇發生過!!

冇事喇..

你唔好再放係心到喇^^””..bibi!!

---------------------------------------------------

今日浪漫滿屋大結局呀..

>v<"好好睇呀..好完美既結局!!

發表時間:2005-05-22 09:24 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片