唉..今日一起身..
哇//個屋企成個街市咁..勁嘈!!
我2媽同我牙媽個d..係到傾計//
個時我都仲未訓醒..之後被佢地嘈醒左=.=喔喔..
後尾佢地又約魚..自由了!!

我表姐唔去..留係我屋企//
哎呀..我表姐好唔開心..
因為佢平時冇咩朋友..冇人同佢玩....佢覺得好"古毒"..喊左出黎..
唉∼我又想出街街..同fd玩//但又可能要陪表姐..佢咁唔開心!!
但有人約我..我都好似唔係好想出咁!!
咁咪同cookie..家成去買校鞋囉..我對校鞋爛左//
買完就走..家成過大尾篤飛車..我同cookie都返屋企..個時只係4:00="=
之後我表哥又黎左..搬左部電腦黎..
我牙哥部電腦壞左..咁咪叫表哥攞我地之前用既電腦攞返過黎囉..
整得返..因為只係個"形望"壞左啫..hehe!
唉..好悶呀..玩電腦//
玩玩下成6點..之後唔覺意訓著左..以家好精神呀..hehe∼
|