按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 28 日  星期六   晴天


多謝你地呀..>3<"  

今日一起身..全世界失曬蹤..個個唔見人∼得我自己一個..

玩玩下..見肚餓..食野∼

食完野咪落街囉..cookie叫我落去玩

完本今日唔想落既..心情唔好∼一諗返起個件事就煩lu..

但係最後都落左..可能落去玩會開心d都未定..

落到去..牙鹿牙狗牙貝都係到..仲有7隻狗仔添>w<"

哇哇..可愛爆呀∼錫曬佢地呀>33<"

後尾佢地走左..得返我地兩個∼咁咪打電比成問佢地係邊囉..

佢地話黎緊富亨踢波..咁岩我地係鬼公∼咁近..諗住佢地黎左之後∼一起玩..//

之後無啦啦又撞到d男同學..佢地見到我地兩個..又走過黎玩..無奈..

咁咪一起玩囉..無幾耐∼牙成佢地就黎左..之後班男同學都走左啦..

咁我地入籃球場到玩囉..睇佢地踢波..

之後max個喇叭壞左..牙成陪佢去整..得返好小人∼∼

咁我就同牙哥(傑少)打排球..唔錯唔錯∼

同佢打波好耐先打落地..

當然啦..我地兩個技術咁好∼又咁夾..哈哈∼講笑//

今日被人打中左3野..好黑女呀∼哈哈..不過唔緊要啦..佢地都唔係有心既!!

之後吳俊傑..黎政霆..粱日"行"都入黎籃球場踢波..

hehe..幾好玩呀..//

之後牙成佢地要去富善..咁就走左喇∼∼

咁我同cookie咪係公園坐一陣囉..傾下計咁∼

6:30就返左home lu∼

今日落黎玩..開心左好多∼

咩唔開心野..我到以家已經唔記得曬lu..^^多謝你地呀~

發表時間:2005-05-28 02:02 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片