今日一起身..全世界失曬蹤..個個唔見人∼得我自己一個..
玩玩下..見肚餓..食野∼
食完野咪落街囉..cookie叫我落去玩
完本今日唔想落既..心情唔好∼一諗返起個件事就煩lu..
但係最後都落左..可能落去玩會開心d都未定..
落到去..牙鹿牙狗牙貝都係到..仲有7隻狗仔添>w<"
哇哇..可愛爆呀∼錫曬佢地呀>33<"
後尾佢地走左..得返我地兩個∼咁咪打電比成問佢地係邊囉..
佢地話黎緊富亨踢波..咁岩我地係鬼公∼咁近..諗住佢地黎左之後∼一起玩..//
之後無啦啦又撞到d男同學..佢地見到我地兩個..又走過黎玩..無奈..
咁咪一起玩囉..無幾耐∼牙成佢地就黎左..之後班男同學都走左啦..
咁我地入籃球場到玩囉..睇佢地踢波..
之後max個喇叭壞左..牙成陪佢去整..得返好小人∼∼
咁我就同牙哥(傑少)打排球..唔錯唔錯∼
同佢打波好耐先打落地..
當然啦..我地兩個技術咁好∼又咁夾..哈哈∼講笑//
今日被人打中左3野..好黑女呀∼哈哈..不過唔緊要啦..佢地都唔係有心既!!
之後吳俊傑..黎政霆..粱日"行"都入黎籃球場踢波..
hehe..幾好玩呀..//
之後牙成佢地要去富善..咁就走左喇∼∼
咁我同cookie咪係公園坐一陣囉..傾下計咁∼
6:30就返左home lu∼
今日落黎玩..開心左好多∼
咩唔開心野..我到以家已經唔記得曬lu..^^多謝你地呀~
|