按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 5 月 30 日  星期一   晴天


好開心呀..  

今日一起身..學係icq on左..

第一時間問佢攞功課抄..

之後傑少on..我打電話比佢傾電..又玩aoc..

呵呵..都幾好玩呀..

同佢傾電傾左勁耐..成兩個3個鐘到..呵呵∼勁泥

之後差唔多2點同cookie出門口..

家成話去飛車去林村..牙Yan屋企..咁咪一起去囉..

之後傑少係富亨ok等地..之後先坐我地去富善6樓..

等曬人..去lu∼

去到個到..哇∼d冷氣好正!!

又多野食..max佢地幾唔客氣∼任攞野食..哈哈∼勁!!

個時我都唔係好想食野..所以唔係食左好多囉!!

家成又成日講埋d笑話出黎..哈哈∼整到我不停笑∼傻仔黎既>v<"

之後發覺3樓原來有狗仔..yan max 成都上左去啦∼

之後我又上去..見到佢地攞住個大水喉..

牙成諗住整d水落我到..可惜∼太大風呀..唔中啵!

點知max走近d..一開..唉∼我濕曬..><

算啦..玩下啫∼kaka

之後走喇..去左牙Yan屋企付近既籃球場..

我地無排球..謂有用住足球啦∼

吾吾..唔錯..幾好打個足球..真係唔好意思喇∼用左足球黎當排球打∼呵

之後6點到我地就走左..

去富亨踢足球..個時得返多啦a夢 家成 傑少 ∼3個啫..

我同cookie坐埋一邊睇一邊傾計∼

傾傾下計..

問佢鐘意邊個..我估估估估估..終於估中左..個個咪就係xx囉(你地自己慢慢估啦!)

之後坐到8點幾先返屋企..

不過好彩返到屋企老豆老母未返..

因為佢地去左約魚好夜返..

所以好好彩咁夜返都冇比牙媽鬧..哈哈∼好野!!

總之今日就好開心啦..^^thx屎!!

發表時間:2005-05-30 01:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片