今日一起身..學係icq on左..
第一時間問佢攞功課抄..
之後傑少on..我打電話比佢傾電..又玩aoc..
呵呵..都幾好玩呀..
同佢傾電傾左勁耐..成兩個3個鐘到..呵呵∼勁泥
之後差唔多2點同cookie出門口..
家成話去飛車去林村..牙Yan屋企..咁咪一起去囉..
之後傑少係富亨ok等地..之後先坐我地去富善6樓..
等曬人..去lu∼
去到個到..哇∼d冷氣好正!!
又多野食..max佢地幾唔客氣∼任攞野食..哈哈∼勁!!
個時我都唔係好想食野..所以唔係食左好多囉!!
家成又成日講埋d笑話出黎..哈哈∼整到我不停笑∼傻仔黎既>v<"
之後發覺3樓原來有狗仔..yan max 成都上左去啦∼
之後我又上去..見到佢地攞住個大水喉..
牙成諗住整d水落我到..可惜∼太大風呀..唔中啵!
點知max走近d..一開..唉∼我濕曬..><
算啦..玩下啫∼kaka
之後走喇..去左牙Yan屋企付近既籃球場..
我地無排球..謂有用住足球啦∼
吾吾..唔錯..幾好打個足球..真係唔好意思喇∼用左足球黎當排球打∼呵
之後6點到我地就走左..
去富亨踢足球..個時得返多啦a夢 家成 傑少 ∼3個啫..
我同cookie坐埋一邊睇一邊傾計∼
傾傾下計..
問佢鐘意邊個..我估估估估估..終於估中左..個個咪就係xx囉(你地自己慢慢估啦!)
之後坐到8點幾先返屋企..
不過好彩返到屋企老豆老母未返..
因為佢地去左約魚好夜返..
所以好好彩咁夜返都冇比牙媽鬧..哈哈∼好野!!
總之今日就好開心啦..^^thx屎!!
|