今日又係好似平時甘,,同老公仔返學..]]"
>v<"開心呀,,有老公仔陪我//
之後返到學校第一時間揾人抄功課,,hehe..__"
今日係最後一日閱讀時間,,
所以就特別dd..
有人黎講解下dd關於圖書既野..,,
雖然就悶悶地,,
不過好快就過..聽下都無所謂既,,>v<"
上堂落堂啦,,
放學就等老公仔放學..
等左成年lu,,
哈..終於都落黎,,
我d fd好有意氣甘等我,,thx屎曬你地呀..
之後叼岩王迪都等成喎,,
而傑又同成佢地一起要作文,,
甘就一起等囉..
等既期間,,同布甸佢地玩,,傾下計甘..
好開心呀,,哈哈
之後迪牙媽無啦啦黎左..
攪大鍋野,,慘囉...
唔好比牙媽鬧就得嫁喇,,迪迪囡
如果唔係我同成都好擔心你嫁..,,
之後老公仔終於落黎喇,,.
但係後尾都無一起,,
因為布甸佢地走,,甘咪跟佢地囉..
但係我係好火囉,,
玩玩下撞到老師,,比佢捉..聽日都唔知點算..黑仔__"
之後又係都行黎行去,,好白痴,,又無聊喎,,
問佢地去邊,,又話新興,,
行極都行唔完,,又慢喎..
真係好火呀,,
之後去到都成6點,,
之後無幾耐.,,我,,琳,,塋都一起走囉..
返到富亨同牙瑩傾左一陣計,,..
傾左好多野,,thx屎你呀>v<",,
7點到就返左屋企lu,,..**
老公仔,,掛掛你>3<"..
|