今日起身.. 之後落去買野食啦..
買完之後返屋企 ..
哇.. 頂 .. 地太滑 ..
整到我一踏即仆 .. 唉 ,,仆街呀 ..
成條褲濕曬 .. pigpig又痛喎 ..
黑仔 ... =口="
之後返到屋企 ..
玩電腦 .. 溫左一陣書甘啦 ..
5點幾個時同牙媽去左行街街 ...
買左好多多令衫衫 ..
之後同牙媽去買送 ..
哈哈 .. 好耐都未同過牙媽去買送shopping..
諗返起以前成日同牙媽去買送 .. 都覺得幾回味 ^^
之後返到屋企啦..
望落去鬼公.. 哇,, 勁野呀..
勁大既3隻字.. "我愛你" ..
仲見到有個男仔.. 我諗係想示愛泥..
哈哈 .. 甘個女仔一定好感動啫 ..呵呵^^
無論點都好啦 ... 今日總算開心 ,,
|