今日係班際歌唱比賽日 ..
第一場就係我地班出賽喇 .. 一dd都吾緊張啵 ..
不知幾好玩 ..笑到我死 ..
有dd就唱錯歌詞 .. 個指揮就笑到我屎 ..
哈哈 ..一dd都吾認真去唱 ..吾錯吾錯 ..]]"
kaka ... 由於我地表演太差 .. 所以無攞到"掌" ..
放左學之後去鬼公 ..太熱喇 ..去左ok"逗"冷氣 ..
無幾耐又去左體育館玩 .. 甘岩見到"食失米"同埋佢個fd ..
係到打兵兵波 .. 甘我地又打.. 哈哈 ..又幾好玩啵 ..
又用"拍"打佢地屁屁 ..hehe ..都係玩下 ..吾好見怪 ..
估吾到同佢地玩都幾好牙 .. kaka ..
之後布甸要返返學校練聽日既繽紛show採排 ,..
送左佢上學校之後 .. 我地去大中行街街 .. 哇 ..行都勁累 ..
之後4:00上返學校等布甸 .. 點知遲左成30分鐘 ..
吾返屋企住 ..去左富善m記坐 ..
無幾耐 .. 又去左文貝店睇野 ..
見到dd書簿 .. 我都想上返堂 ..太耐無寫個字喇 ..><"
之後去大家樂坐 .. 坐坐下 .. 我牙媽打電話比布甸 ..
個時我都覺得奇怪 .. 點解我牙媽會有布甸電話 ..
之後佢話係日曆到揾到 .. 神人 ..=3="
又放學到以家都未返屋企 ..佢話擔心我喎 ..
又話打過電腦上學校 .. 屎喇 ..聽日會吾會比人捉出去問野呢 ..=口="
都係聽日先算啦 ..呵呵 ..
6:00返到屋企 .. ="=
今日都幾開心啦 .. 快dd都聽日就最好啦 ..
|