今日無出過街街 ..
溫豬豬 .. 但係我又掛住部電腦喎 ..
整到玩左成日電腦 .. 好艮先溫豬豬喔 ...
整到夜晚個時好趕 .. 又要溫中屎 .. 又要溫電腦 ..
(雖然電腦到最尾麵無溫過 .. hehe,,..)
好火牙成個日 .. 又想睇電視.. 又要溫書 ..
喔喔 .. 算啦,, 快快脆脆考完試佢 ..
甘我就自由喇 .. >v<"