今日係最後一日 考試 .. >v<:好野牙 ..
今日考宗教同埋科學 ..
宗教就好容易 .. 我無溫過書都識牙 ..hehe ,,
=口="科學就激鬼死我 .. 我溫個dd佢又吾考 ..
你話係咪食屎大牙="= .. 難到死.. 超~∼
之後放左學就返左屋企 ..
頂 ,, 不停落雨 .. 整到我無得落街玩 ..,
成個月都不停甘落 .. 都吾知發咩顛 ..
我完全feel吾到以家係熱天..="=
都吾知開心好.. 定係激死好 ... 喔喔,,