按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 7 月 11 日  星期一   晴天


估吾到 .. 滿足  

 

                                              今日你最後一日返學喇 ..

                                  今日係散學禮 .. >3<" ..好吾捨得牙 ..嗚嗚

                                        散學禮個時係禮堂到坐.. 勁悶 ..

                                     之後上到課室先係"戲玉" .. 派成績表 ..

                                  吾怕同大家分向 .. 我有5 科吾合格 ..

                                     哇咔咔 ..個時都幾down下嫁 ..

                                       後尾知道吾洗留班 .. 自己都有返dd安慰 ..

                               但係始終都係5 科吾合格   .. 唉唉 ..算吧啦 ..

                                         今日派左好多野 .. 整到遲左成個鐘先放學 ..

                                  算啦 ..比面你最後一日炸 ..嗚嗚 ..

                                              之後去左ok食野啦 ..

                                    食完野上左體育館玩左一陣 ..

                                                返屋企換衫 ..  再去返體育館玩 ..

                                      今日識到"浩文" .. 同埋"肥哥哥" ..哇哈哈 ..

                           今日我 .. 浩文 .. 牙鹿係到傾計 .. 傾左勁多野 ..]]"

                                "我地係同一類人 .. 同一個夢想 .. 同一個目標 ..同一個地方"

                                       呢句說話係我地"are"既口號 .. 哈哈 .. 吾會忘記 ..**

                  之後我地3個再家多個肥哥哥 .. 哈哈 ..佢地不停甘整到我笑 ..

                                      訓練緊要我吾好笑 .. 哈哈 ..勁開心囉我 ..>v< ..

                              估吾到同佢地一起玩 ..真係好開心嫁 ..^_______^

                                      hehe .. 多謝你地牙 ..

                                                      由今日開始我對浩文改觀 ..

                               之前我以為浩文係一個好自大既人 ..(希望文你吾好嬲啦^_____^")

                                      但係識左佢之後 .. 先知佢係好攪野嫁 ..kaka ..

                                                        thx ..

                                   布甸 牙熊 瑩 .. 佢地3 個今日都係到 ..

                                               但係今日同牙鹿佢地玩得多囉 ..

                           ^___________^吾緊要啦 ..  我地幾個都係好朋友 ..係咪???

                                    之後比人趕走喎 ..  甘我地咪"book場"囉 ..

                                       等佢地吾可以趕走我地 ..串返佢 ..hehe ..

                                 仲有成兩個鐘 .. 玩玩玩 ..傾傾傾 ..就兩個鐘 ..

                                      入場 .. hehe ..    

                                              打打下波 .. 我地玩dd白痴野 .."捉e因" ..哈 ..      

                                     我捉肥仔哥哥9條街 .. 係岩岩好9個圈 ..哈 ..真係笑爆死我 ..

                                       跑得勁辛苦 ..開始肚痛   ..  哇哇 ..真係勁辛苦囉 ..

                                 我從來都未試過呢種既肚痛 .. 整到我有小小暈 ..

                                          浩文 ..瑩 ..肥仔哥哥 好好人屎牙 ..

                                    陪我返屋企 .. 哇..我真係痛到要人 "苦"住我 ..

                                              唉唉  ..吾該曬你地牙 .. 吾好意思牙 ..>/\<"

                                      陪我坐埋電梯 ,,thx thx ..>v<"                

                  ----------------------------------------------------------------------

                                                     唉唉 ..今日終於知道佢係咩人喇 ..

                                        我睇錯左佢牙 .. 不過我不嬲都睇錯左佢 ..

                                                    呢dd人正一痴線婆 ..

                                              不過算啦 .. 我都吾會理佢 ..

                                無論如何 .. 今日都總算好鬼開心啦 ..^_____________^hehe..

                    

發表時間:2005-07-12 12:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片