今日返學睇時裝表演 ..
哇 .. 用紙做個dd衫真係勁令牙 ..
不過都會有例外既 .. 呵呵 ..
2c牙 ..家成同埋牙yan做molde ..
dd衫真係"型型型型型"爆牙 ..
哈哈 .. 一見到牙成出場已經笑到我死喇 ..
"古令精怪"牙佢 .. 好大膽一dd都吾怕羞 .. 服左佢喇..
牙yan係家成格離好家牙 .. 好似無緊張過甘 ..
我投票投左佢地 ..掂牙..kaka..
2c攞左第一 .. 2e攞左第二 .. 2e都好令牙dd衫..
好記得2e有一件好似天使初嫁 ..令令
個女仔都好得令牙 .. 好記得牙我>v<"
1C出場個時 .. 我真係想死牙 .. 陳XX做molde ..
唉 ..嘔 .. 我已經頭吾信喇 ..
1c無面牙 .. 慘慘慘 ..哈哈 ,,kaka ..
比賽結束後 ..要做flat stanly ..
睇返之前我地同flat stanly影個dd相真係好令牙 ..
我地大家一起影 ,.. 好有紀念價值 >v<" ..
布甸 熊 琳 瑩 ---Forever Friend"s
|