哎呀 .. 屎火喇 .. 好耐無打日記添 ..
以家要補返先得 .. kaka,,
今日要返學.. 試後活動 ..,
睇班際足球比賽牙 ..
好好睇牙 .. 班班都打得好激烈 ..>v<"
我做觀眾炸 .. 都無份打.. 但係都要中頭獎牙 ..
=3=" 你話喇 .., 係咪好慘牙 ..
個時仲係2a對2c喎 .. 睇睇下飛個波埋黎.. 頂咩 ..=口="
嗚嗚 .. 算啦 .. 無事既,,]]"
1c第一場就win左.. 之後第2場3比0..輸左..
頂頂頂頂 ,, 愈睇愈火牙 ..火/\火" ..
仲諗住今日可以win嫁嗎..3比0喎 ,, 攪錯牙..
何況我地班有林晉光 .. 無望=口=" 唉唉 ..
之後上禮堂採排場後日既音樂歌唱比賽 ..
得f.2 .. 同埋f.1 採排啫 ..因為f.3個dd之前採排左..
程序(哈哈):
甘就試上台啦 .. 吾洗唱,,
但係慧德老師扮唱.. 整係講"唱唱唱唱唱" ..
哈哈 .. 笑死我 ,,]]"
好喇.. 扮完野喇 ,, 落台 ..
台下dd人係到玩野 .. 又叫又拍掌 .. 哈哈 ,,笑死我..
都係f.2大頭叫先既 ..>v<" ,,哈哈 .. 傻既 ..
之後遲左1個鐘先放學 .. 1:00幾到返左home lu..
吾吾 ,, 今日都總算開心啦 .. 之後都無出街留係屋企lu..
|