按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 7 月 4 日  星期一   晴天


>/\<"唉唉 ..  

 

                                              哎呀 ..  屎火喇 .. 好耐無打日記添 ..

                                                   以家要補返先得 ..  kaka,,

                                           今日要返學..  試後活動 ..,

                                                 睇班際足球比賽牙 .. 

                                             好好睇牙 ..  班班都打得好激烈 ..>v<"

                                                我做觀眾炸 .. 都無份打.. 但係都要中頭獎牙 ..

                                             =3=" 你話喇 .., 係咪好慘牙 ..

                                 個時仲係2a對2c喎 ..  睇睇下飛個波埋黎..  頂咩 ..=口="

                                                 嗚嗚 ..  算啦 .. 無事既,,]]"

                                          1c第一場就win左..  之後第2場3比0..輸左..

                                頂頂頂頂 ,,  愈睇愈火牙 ..火/\火" ..

                                           仲諗住今日可以win嫁嗎..3比0喎 ,, 攪錯牙..

                                       何況我地班有林晉光 ..  無望=口="  唉唉 ..

                                              之後上禮堂採排場後日既音樂歌唱比賽 ..    

                                       得f.2 .. 同埋f.1 採排啫 ..因為f.3個dd之前採排左..

                                            程序(哈哈):

                                         甘就試上台啦 .. 吾洗唱,,

                                             但係慧德老師扮唱.. 整係講"唱唱唱唱唱" ..

                                      哈哈 ..  笑死我 ,,]]"  

                                                   好喇.. 扮完野喇 ,, 落台 .. 

                                       台下dd人係到玩野 .. 又叫又拍掌 ..  哈哈 ,,笑死我..

                                               都係f.2大頭叫先既 ..>v<" ,,哈哈 .. 傻既 ..

                                           之後遲左1個鐘先放學 ..  1:00幾到返左home lu..         

                                    吾吾 ,, 今日都總算開心啦 ..  之後都無出街留係屋企lu..              

 

發表時間:2005-07-04 07:45 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片