今日考中屎同電腦牙 .. 呵呵 ..,
基本上都應該識既 .. 吾吾,, 我相信會合格既 ..
=-= 今日放學好鬼慘 ..
落大雨.. 無大傘 .. 濕曬 .. 又大風 .. 整到我鬼屎甘凍 ..
不過講真.. 都幾好玩既 .. 哈哈
之後返到屋企即刻沖涼涼 .. 舒服曬 ..呵呵,,
之後都無出過街啦 ..
溫豬豬 ..
聽日係最後一日 .. 考埋科學同埋宗教 ..努力牙>v<"