按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 7 月 7 日  星期四   雨天


勁爆開心牙 .. 但係又做錯左野喎 ,..kaka  

 

                                                    今日就係繽紛show喇 ..

                                      好好睇牙 ..睇得好開心 ..超攪笑 ..

                                                       嘻嘻 ..難以形容牙 .. >v<"

                                           不過都有小小吾舒得嫁 ..

                                                 到左f.2dd野就會變曬 ..

                                        牙成又吾知會吾會轉校???  ..

                                              始終佢比過我好多開心 ..

                                      吾好要迪迪擔心你牙 .. 生性做人泥 ..哈哈

                                             (睇到呢段野既主角 ..吾該留言 ..)

                                     之後放學 .. 係富亨行黎行去 .. 又熱 ..火死我 ..

                                           無幾耐去左體育館 ..

                                        哇 ..死野牙 ..吾比我地入喎 .. 我地硬衝囉 ..

                                  不停同人佢地嘈 .. 好喇上到去喇 .. 又有人走上黎 ..

                                             呢次係我地撩人 .. 哈哈 ..串串串 .. 佢地串得勁好玩啵 ..

                                                        hehe ..我都有串埋一份 .. 串左幾句 ..

                                         之後家成成班黎左啦 ..

                                              甘我地之前比人趕走 .. 甘咪係個個"出口"到玩囉 ..

                                       佢地黎左之後係到坐 ..  我同布甸佢地係到玩 .. 無理過佢地 ..

                                              玩得激得制 .. 無理到佢地 ..sorry牙 ..>3<" ..

                                                  我都好慚愧牙 .. 吾好嬲各位大佬 ..哈哈 ..

                                              留言牙留言牙 .. >3<" ..

                                                    之後佢地走喇 ..我同瑩去左聖心 ..

                                            同牙成個班一起玩 .. 以家同佢地玩返 ..補返數啦>v<"

                                                    個時無啦啦見丁到牙迪 ..

                                             興奮得制 .. 一衝衝過去抱住佢 ..

                                                     一吾小心 ..手指摑到佢 ..有"巴癢"牙 ..

                                      今日做錯左甘多野既 =3=" ..唉唉 .. 對吾住牙 ..迪迪 ,..

                                                        玩得勁開心牙 ..

                                                又識多左個朋友仔咯 .. 牙迪個fd黎既 ..

                                                           真係幾好人屎 .. 叫牙琳 ..hehe ..

                                            今日華埻黎左 ..我係竟然吾知嫁 ..

                                                     係家成佢地叫個個人叫華埻我先知佢係華埻 ..= =

                                       我明明見過佢 .. 但係我係可以完完全全無印象 ..勁泥 ..>3<"

                                              之後7點到返左屋企lu .. 開心開心 ..

                              ------------------------------------------------------------

                                             今日我對一個人好反感 ..

                                       我忍忍忍忍忍 ..  過份 ..

                                            吾好比我再睇到佢又做左dd咩衰野之後吾認 ..

                                                     我亦都吾想愈黎愈憎你嫁 ..

                                                但係 .. 難頂呢 ..

                                                              

                                              

發表時間:2005-07-07 11:36 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片