今日起身同牙浩汶傾電 ..
之後食完野就玩電腦 ..
玩玩下 .. 無野做 .. 就自己去down msn ..
甘down down下 .. 有dd野吾識 ..
又打左電腦比浩汶 .. 叫佢教我 ..
嘻嘻 .. 掂左 .. thx屎牙 ..浩汶 ..
之後又傾左陣電話啦 ..
3 點幾個時就去左昌運揾 琳 瑩 熊 ..
今日我見到dd我吾應該見到既野 ..
勁嚇我 ..
有個男人訓左係條街到 ..
條褲拉到勁落 .. 睇曬 .. 唉唉 ..>/\<"
我只係12歲女炸 .. 就睇到dd甘既野 .. 算啦 ..
之後去左行街 ..
返到富亨係到傾計 .. 傾dd野只係岩我同瑩 .. 琳悶死 ..(熊走左)
之後佢就走左喇 ..
甘岩可以睇到牙琳個"BB"(夠黎啫) .. 勁可愛 ..
hehe ..原來牙琳真係好鍚bb嫁 ..^___________^ 呵 ..
無幾耐就返屋企lu ..
聽日游早水 .. 今晚早訓囉 ..=zzzzzzzzzzzzzzzzz=
|