今日好早就起左身 ..
因為游早水 .. 熊 我 瑩 .. 3 個 ..
去到玩啦 .. 我不停甘游水 ..hehe ..
但係始終都係3 個人 .. 係悶dd嫁喇, ..=333333="
之後游完喇 .. 哇哇 .. 勁累又勁肚餓 ..
去左m 記買野食 .. 太多人 ..去左熊屋企食..hehe ..
2:00走人 ..
返到屋企 .. 好累牙 .. 訓覺 ..
今日好鬼熱 .. 熱到我訓吾著 .. dd電話又不停甘向..
今本訓吾到 .. =3333333333333333=" 唉唉 ..
一起生 .. 即係發睥死 ..打野打野打野 .. 火死我 ..
不過之後下火下火下火 .. 無野喇 ..>vvvvvvvv<" 哈 ..
總之今日就係 熱熱熱 ..]]"
|