今日成日都玩電腦 ..
晏就同牙媽出去行下街甘 .. 都係甘悶 ..
因為呢幾日都行慣大中 ..
愈黎愈覺得大中好細 .. =\/=" kaka..
希望聽日天氣好dd啦 ..
令我聽日有心情出下街街 ..呵呵"