今日1:0o 先起身 ..哈哈"
之後食野 .. 刷牙啦 ..~_______~"
2:3o 同牙鹿出大中買校鞋..**
heeee ..原本我諗住陪人嫁炸 ,,點知諗諗下..
自己不如都買返對咯 ..哈哈"
咪問老豆拎錢囉 ..佢又吾行..唉唉" ,, 我真係頂吾順,,
之後牙媽咪錢我囉 ..^____^ 都係牙媽好,,"
heeheee ..開心牙 ,,同鹿鹿買左同一對鞋..kaaaa*
之後又一齊影貼紙相 .. ^_____^ 同鹿鹿出街又巧開心牙"
無幾耐又去左牙狗屋企到玩啦 ,, 又上網聽鬼故..
仲無啦啦睇左dd嘔心野 ,..唉唉 ..個男人好慘"
真係好鬼嘔心 ..諗返起真係好吾掂..~___________~"
之後5點15就返左屋企啦 ..因為要去大圍牙,,
因為表哥升上大學..2表姐男友又生日..咪一齊去慶祝囉"
之後去左酒樓食野啦 ,,又傾又講好熱鬧好開心..
kaaa ..又食蛋糕^_____^ 好開心牙 ,.,之後返返2媽屋企,,
今晚吾返大埔牙 ..係2媽屋企訓..所以依家都係2媽屋企.. =____=""
聽日要6:3o起身返大埔 ..唉唉,,鬼叫聽日要返學睇分班咩~____~"
heeee ..今日都真係幾開心啦>vvvvvvv<"
|