按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 8 月 18 日  星期四   雨天


^_____^ 開心牙..,  

 

                                                   今日1:0o 先起身 ..哈哈"

                                               之後食野 .. 刷牙啦 ..~_______~"

                                                  2:3o 同牙鹿出大中買校鞋..**

                                           heeee ..原本我諗住陪人嫁炸 ,,點知諗諗下..

                      自己不如都買返對咯 ..哈哈"

                   咪問老豆拎錢囉 ..佢又吾行..唉唉" ,, 我真係頂吾順,,

                 之後牙媽咪錢我囉 ..^____^ 都係牙媽好,,"

                 heeheee ..開心牙 ,,同鹿鹿買左同一對鞋..kaaaa*

                                 之後又一齊影貼紙相 .. ^_____^ 同鹿鹿出街又巧開心牙"

               無幾耐又去左牙狗屋企到玩啦 ,, 又上網聽鬼故..

                 仲無啦啦睇左dd嘔心野 ,..唉唉 ..個男人好慘"

                 真係好鬼嘔心 ..諗返起真係好吾掂..~___________~"

                  之後5點15就返左屋企啦 ..因為要去大圍牙,,

              因為表哥升上大學..2表姐男友又生日..咪一齊去慶祝囉"

                 之後去左酒樓食野啦 ,,又傾又講好熱鬧好開心..

             kaaa ..又食蛋糕^_____^ 好開心牙 ,.,之後返返2媽屋企,,

             今晚吾返大埔牙 ..係2媽屋企訓..所以依家都係2媽屋企.. =____=""

                聽日要6:3o起身返大埔 ..唉唉,,鬼叫聽日要返學睇分班咩~____~"

                 heeee ..今日都真係幾開心啦>vvvvvvv<"

發表時間:2005-08-18 01:13 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片