今日2:0o 同盈..瑜去大中 ..
完本諗住去卜場打排球既 .. (有12人夾錢)
點知夾吾到錢冇卜到 ..
甘咪去行下街 ..食下野甘囉 ..呵呵"
甘岩又撞到家成佢地 .. 呵呵 .. 好彩好彩 ..
大家甘耐矛見 .. 見返都好牙 .. 喔喔"
之後又撞到華埻啦 ..
~________~ 盈好似冇乜反應 ..
不過都吾關我事 .. 算吧 ..呵呵呵呵"
今日都算ok甘上下啦 ..kaaa**