今日點幾比左個電話嘈正左 ..
係coo打黎問我同吾同佢出街 ..
但之前約左牙魚 ..甘咪推左佢囉,,呵呵*
之後無幾耐牙魚又話落雨無心情打 ..
=33333= 頂 ,,比人放飛機,,唉" 算!!"
甘我咪諗住同甸甸出囉 ..
甘岩coo又約左佢喎 ,,咪一齊出囉,,呵呵*
甘我地去大昌到影相先 ..
3o蚊 ..之前以為有3張 ,,點知得兩張 ..
頂佢,,岩錢既=33333="
個時我地勁無奈..*
甘我要左一張 ,,
佢地兩個諗左好耐最終都係甸甸拎左..哈哈**
甘之後去影校相啦 ..
甘我地係後樓梯都穿衫啦 ..
(因為只係穿入去,,吾洗換..所以吾入"次所"穿,,so......)
個時有兩條仔走左入黎 ..
見到我地甘,,呆鬼左=/\="
之後佢地就話"吾好意思,,我咩都見吾到,..睇吾到"
個時我幾甘無奈 ,,好失禮牙..嗚嗚>/\<"
算啦 ,,都冇野既 ,,只係穿衫..又吾係換衫..=^^^^^=" 算!!!""
之後去左瑜屋企拎排球打 ..
瑜都黎一齊打 ,,呵呵*
去左體育場個dd空地到打 ..
無幾耐瑜走左 ..得返我地3個,,呵呵"
無幾耐,,琳..鹿同狗又黎左..嘻嘻,,甘咪一齊打囉*
差吾多6點個時去左黃公傾計 ..
我 ,,鹿..甸甸一齊傾計 ,,
佢地有佢地傾啦,,哇哈哈**
傾傾下 ,,見到個細路女好得意 ..
咪去撩佢玩囉..heeeeeeeee**
玩玩下 ,,布甸都要走lu ..
之後我同鹿鹿傾計 ,.. 知道左dd野 ..
唉唉 ,,dd人真係 ..無野好講..
今日都幾開心牙^333333^***
|