今日12:0o起左身啦..,
之後無幾耐,,
1:15落去等甸啦..
之後我去左食車仔"面"..
食飽飽之後去左影貼紙相..
影得都ok既..
之後我去影學生相啦..,
甘我地之後無野做就返左富亨,,
去左體育館到坐啦,,
坐左陣就call 琳佢地係黃公等啦..
之後等左勁耐都無黎,,
悶到我走左..
今日好.. 悶悶悶悶悶*