按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 8 月 31 日  星期三   晴天


飛車,..>\/<  

今日11:3o起左身..

之後攪埋dd野..

12:3o落左去..,

哇卡卡..今日係我第一牙,,heee*

之後等左陣布甸黎左..,

最尾係瑩..,

喔喔,,今日牙琳吾黎牙..

=/\=" 佢話吾去飛車喎..,

之後我地去左買左小小野食食啦..,

甘就等家成佢地喇..,

無幾耐去左ok..,

等等下佢地就黎左lu..,

之後等佢地食下野飲下野..

就出發去海濱..

=/\=傑少坐我..,整到我幾甘無奈""

之後去到個到玩下..坐下,,傾下計..,

無幾耐又走去碼頭..

去到佢地又話去整車買水>/\<"

甘叫我地等30分鐘..,

甘我地無理由係到白等嫁..- -"

甘我地33個咪去散步囉..

行行,1好累咪坐陣囉..

之後順便等牙成佢地返..

甘無幾耐我地就去左88號拎相喎..,

之後又去左mm記食野..

甘之後佢地就坐我地返富亨lu=/\="

甘我地係黃公到坐啦,,傾下計..

傾傾下..牙鹿,,牙狗..牙貝同埋一個吾知jo咩黎左><"

之後7:0o返左屋企lu..,

今日都無咩感覺..

都ok開心啦,,呵呵..

希望下次又有得去飛車啦..呵呵**

發表時間:2005-08-31 07:53 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片