今日11:3o起左身..
之後攪埋dd野..
12:3o落左去..,
哇卡卡..今日係我第一牙,,heee*
之後等左陣布甸黎左..,
最尾係瑩..,
喔喔,,今日牙琳吾黎牙..
=/\=" 佢話吾去飛車喎..,
之後我地去左買左小小野食食啦..,
甘就等家成佢地喇..,
無幾耐去左ok..,
等等下佢地就黎左lu..,
之後等佢地食下野飲下野..
就出發去海濱..
=/\=傑少坐我..,整到我幾甘無奈""
之後去到個到玩下..坐下,,傾下計..,
無幾耐又走去碼頭..
去到佢地又話去整車買水>/\<"
甘叫我地等30分鐘..,
甘我地無理由係到白等嫁..- -"
甘我地33個咪去散步囉..
行行,1好累咪坐陣囉..
之後順便等牙成佢地返..
甘無幾耐我地就去左88號拎相喎..,
之後又去左mm記食野..
甘之後佢地就坐我地返富亨lu=/\="
甘我地係黃公到坐啦,,傾下計..
傾傾下..牙鹿,,牙狗..牙貝同埋一個吾知jo咩黎左><"
之後7:0o返左屋企lu..,
今日都無咩感覺..
都ok開心啦,,呵呵..
希望下次又有得去飛車啦..呵呵**
|