今日11:3o比布甸打黎嘈醒左,,哈哈*
kaaaa ..係我叫佢打黎叫醒我既,,哈"
驚自已吾知醒ma,,呵呵*
之後1點落左黃公等 ..
無幾耐去左大昌食野啦 ..
食完之後去左大埔超級城睇Joey*
哇 ,,我地等左幾耐牙.."
又多人喎 ..就黎迫死添牙 =33333="
甘之後都終於出場啦 ..
呵呵 ..望得巧清楚**
JOeY真人令過上鏡 .."
>vvvvvvv< 巧鐘意佢牙..kaaaaaaa*
之後去左行街啦 ,,
我又買左件衫 ..
之後無幾耐返富亨 ,,
甘我你富亨買左個細錢包啦 ..
之後去左黃公坐..
甘俊佢又打電比琳 .. 又話要打喎..*
之後又95搭8 ..
佢又大曬成班人黎喎 .."傑"dd fd=口="
甘又吾敢走過黎喎 ..
甘之後我地攪左一大輪野..
好火甘走左 ,,吾想見到佢地班仔"
無幾耐佢地走左,,
我地又返返淄冰場到坐 ..傾計**
甘牙琳同俊又散左 ..
呵呵 ..今日氣氛矛甘好=3333="
整到我吾知點 ..
無乜心情玩個時 ..喔喔"
之後都開心返啦 ..
7:3o 返左屋企..

>3333< Joey牙,,哇卡卡** LOVE爆佢牙..

喔喔 ,,祖兒 ..卡卡**
|