按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2005 年 8 月 27 日  星期六   陰天


嬲=\/="  

今日11:3o比布甸打黎嘈醒左,,哈哈*

kaaaa ..係我叫佢打黎叫醒我既,,哈"

驚自已吾知醒ma,,呵呵*

之後1點落左黃公等 ..

無幾耐去左大昌食野啦 ..

食完之後去左大埔超級城睇Joey*

哇 ,,我地等左幾耐牙.."

又多人喎 ..就黎迫死添牙 =33333="

甘之後都終於出場啦 ..

呵呵 ..望得巧清楚**

JOeY真人令過上鏡 .."

>vvvvvvv< 巧鐘意佢牙..kaaaaaaa*

之後去左行街啦 ,,

我又買左件衫 ..

之後無幾耐返富亨 ,,

甘我你富亨買左個細錢包啦 ..

之後去左黃公坐..

甘俊佢又打電比琳 .. 又話要打喎..*

之後又95搭8 ..

佢又大曬成班人黎喎 .."傑"dd fd=口="

甘又吾敢走過黎喎 ..

甘之後我地攪左一大輪野..

好火甘走左 ,,吾想見到佢地班仔"

無幾耐佢地走左,,

我地又返返淄冰場到坐 ..傾計**

甘牙琳同俊又散左 ..

呵呵 ..今日氣氛矛甘好=3333="

整到我吾知點 ..

無乜心情玩個時 ..喔喔"

之後都開心返啦 ..

7:3o 返左屋企..

>3333< Joey牙,,哇卡卡** LOVE爆佢牙..

喔喔 ,,祖兒 ..卡卡**

發表時間:2005-08-28 12:33 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片