今日好晏先起身 .. 成兩點..
起左身之後都好眼訓 ..之後食野..刷牙..玩電腦啦..
3:3o 同牙琳 ..瑩 去商場行街街 ..
無幾耐又返左富亨lu ..~___________~" 喔喔"
返到富亨係溜冰場款係到傾計 ..
之後cal1埋鹿鹿..同狗狗一齊傾計 .. ^______^
傾左巧多野牙 .. 又傾妍啦 ..又傾dd鬼野..
甘岩有人燒紙喎 .. 牙狗佢一執起整落我塊面到喎..
大佬 ..一黎吾"幹正" ..二黎我都驚驚嫁 ..
=______=" 唉唉 ..個時我都有dd嬲囉 ..,, 不過算啦"
之後鹿鹿走左 .. 突然間落雨喎 ..
牙琳又走埋lu ..甘我返我..瑩 ..狗,,
甘我地咪係到等牙肥濤囉 ..話要瑩比生日禮物喎..
佢中秋個日(9月18)先生日 ..甘快要人送野比佢..
又落雨又大風 .. 唉唉 ..因為佢 ,,嗚嗚..
之後佢黎左 .. 瑩勁嬲要我地等佢甘耐 ..
哈哈 ..牙肥濤又係到哄返佢喎 ..個時我好開心嫁..
見到佢地兩個甘點會吾開心先得嫁..哇哈哈..
你地兩個好親牙 ..哇哈哈哈哈哈 " 瑩~濤
kaaaaaa.. 都你講下笑啫呢dd..~________~"
7:3o我就返左屋企lu ..
今日都算ok啦 ..^33333333^
|