今日10:3o起左身腸電視 ..
之後食完lunch.. 睇左一陣戲..
覺得好累 .. 訓著左 ..~_________~"
訓到3點比牙媽叫醒左 =_______="
佢死叫我陪佢去行街 .. 係到哄我..又乜又成..
~________~" 唉唉 ..訓得好地地..又..kaa
之後咪陪牙媽去移街囉 ..
買左個斜咩書包 ..哈哈 ..同牙媽出街一定有野收 .,,
無幾耐返左屋企lu .. heeheeeeeee,,
今日家成佢地幫傑少慶祝生日 ..
.. 甘我係呢到同傑少講聲 .." 生日快樂"
|