今日10:3o起身睇電視 ..
睇完之後又訓過 ..哈哈 //訓到1:o0起身..
之後瑩問我出吾出街 ..
我都諗住今日吾出嫁喇 ..點知佢叫我出 ..就出啦..
琳都係到 .. 一開波佢就打比佢牙媽 ..
傾傾傾 ..傾左勁耐 ..我睇衫 ..買埋衫佢都仲傾緊..
- -" 好似巧大鍋啵 ..
行行行 ..勁撚悶 .. 日日都係..我想死 ..=|\="
6:o0到返屋企lu ..=""""""""+