今日2:3o落左去樓下 ..
見到牙瑩 .. 之後我咪叫佢過太和囉..
點知佢話"做咩過太和牙 ..
佢竟然甘答 .. 個時我呆左 ..- -"
因為尋日佢講過話去熊屋企攞返dd野 ..
點知今日佢講話尋日講笑..- -"
唉唉 ..算啦 ..- -" kaka ..^_______^"
之後無野做過左大中 ..行行行 ..悶 - -"
甘我地白痴得制 ..又過左海濱 .. 哈哈 ..>33333<"
去到dd"登"都住黎傾計 ..
哇哇 ..真係傾左好好好多野 ..- -" 無白黎..
之後又打比 家成 max 肥濤 勤仔 華埻..
哈哈 ..好忙牙 ..kaka .. >vvvvvvvv<"
甘5:3o走人啦 ..點知勤仔打黎 ..
話佢依家係海濱 .. 哇 ..嚇屎我 ..點知係我後面..
- -" 怕左佢 ..kaka ..之後又坐左一陣 ..走囉..
今日都oo kk啦 ,..^___________^"
|