今日2:00出左門口 ..
同牙塋 .. 琳.. 行大中 ..
- -" 係甘睇野 .. 買野 ..不過吾係我 ..哈
之後太無聊 ..
咪過左海濱囉 ..- -" 呵呵 ..痴左線牙我地..哈
邊行邊傾 .. 之後去左個咩咩成個旋風個個野 ..
去個到傾計 ..太無聊 - -" 唉唉 ..
之後返富亨 .. 返屋企囉 .. 呵呵 ,,- -"
今日都算ok啦 ..kaka..>33333333<"