今日同瑜出街 ..
先去佢屋企 .. 唱歌歌 ..
之後我地過大中行下 ..
無幾耐返返富亨 ..
又去瑜屋企 ..
無幾耐call莉出黎打波 ..
可惜牙 ..
打左一陣就話累 ..咪坐低傾下計囉 ..
傾傾傾 ..傾左好耐喎 ..
傾得到多野 ..所以已經吾記打波喇 ..
哈哈 ..so 我今日知道左好多野 ,,
估吾到 ..成6個月無一起玩 ..
依家玩返 ..可以傾返甘多野 ..yaya ..呵
再見亦是朋友嗎 ..=vvvvvvv=哇哈哈 ..